Anbefalte innlegg

Hei alle medlemmer :)

Har et spørsmål som jeg håper jeg kan få svar på fra dere.

Når jeg skal blinke venstre med min VW Golf 3 så blinker blinklyset noe helt vilt. Hva kan dette være ? Er det relèt som er gåent eller kan det være noe annet ?

Hvis det er relèt, hvordan skifter man dette ?

 

Håper på positivt tilbakesvar

MVH

Jone

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle medlemmer :)

Har et spørsmål som jeg håper jeg kan få svar på fra dere.

Når jeg skal blinke venstre med min VW Golf 3 så blinker blinklyset noe helt vilt. Hva kan dette være ? Er det relèt som er gåent eller kan det være noe annet ?

Hvis det er relèt, hvordan skifter man dette ?

 

Håper på positivt tilbakesvar

MVH

Jone

 

Har du gått ut å sett om alle blinklysa fungerer da? Om en pære er gåen, så blinker det omtrent dobbelt så fort...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du gått ut å sett om alle blinklysa fungerer da? Om en pære er gåen, så blinker det omtrent dobbelt så fort...

 

Alle blinklysa fungerer ja, er bare dette venstre framme å bakblinklyset som blinker dobbelt så fort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka at alle pærene er riktige da? Volt og wattstyrke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey Jone ;)

 

Eg har kanskje et svar på dette. Ikkje heilt sikker, men pga at du har LED baklykter så har leds lavere motstand enn vanlige pærer. Någe så jørr at de vil blinka raskere.

 

Men hvis det gjelde alle blinklyså framme å sidene så er det nok blink releet som er gåent ja.

 

Uansett lykke til hehe. snakkes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.