#1 Skrevet Oktober 30, 2005 http://vagner.jeje.je/filmer/roar.stegegjerdet/Biltreff/VACN%202005%20v%e5ler_A3T.mpg endelig ein liten filmsnutt... litt treig eg gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2005 "Liten" filmsnutt ja. Til opplysning for alle så er denne på 122 Mb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2005 122 MB med en nedlastingshastighet på 35 KB/Sek. Jaja, blir spennende å se hva det er forno saker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2005 ligger stabilt på i overkant av 500kB/sek her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2005 Nedlastings hastighet på 1,36MB/sek Fin film for meg som desverre ikkje kunne på dette treffet, var jo litt av nye bilen til Aasen dar og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2005 Nedlastings hastighet på 1,36MB/sek Fin film for meg som desverre ikkje kunne på dette treffet, var jo litt av nye bilen til Aasen dar og.. ? Nye bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2005 ? Nye bil? Det lurte eg og på. hmmm??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2005 Rs2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2005 Juhu! Klarte å lure meg med som linselus! Synes jeg kjenner igjen en grå golf med hvite felger på 3:57, i det A4'en har passert Edit: var visst med på 4:53 også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2005 Rs2 BLÅ Tom R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2005 både bilen og jeg hadde lurt oss inn på film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...