#1 Skrevet Oktober 30, 2005 Er det noen som vil hjelpe meg med Felg valg til kringlene min ?? Hadde vert fint vist noen hadde lagt ut bilder osv Takker for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2005 Det er sommer felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2005 Hvis du kan legge ut et bilde av bilen din fra siden, så kan vel alltids noen her inne photoshoppe litt, så får du se litt flere valg på din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg har noen RH Porsche Turbo Cup felger......8,5x18 med 225/40-18 dekk på. Synes personlig det er noen av de felgene som kler RS2en best. Det er de med "vridde" eker,har desverre ikke noe bilde av de tilgjengelig akkurat nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2005 BBS CH tar seg veldig godt ut på avanter da,så de er noe å tenke på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2005 Fant en S2 sedan med Porsche Turbo Cup III felger.... KLIKK HER FOR BILDE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2005 Keskin feks. http://keskin-felgen.de/Seiten/Low/Default.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2005 BBS CH tar seg veldig godt ut på avanter da,så de er noe å tenke på. du får ikke BBS CH m porsche boltmønster.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg har noen RH Porsche Turbo Cup felger......8,5x18 med 225/40-18 dekk på. Synes personlig det er noen av de felgene som kler RS2en best. Det er de med "vridde" eker,har desverre ikke noe bilde av de tilgjengelig akkurat nå. en original porsche felg har trangere senterhull enn RS2 . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2005 en original porsche felg har trangere senterhull enn RS2 . . RH felger går rett på RS2 de.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg har også slik RH felger som passer bolt on på min RS2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 31, 2005 Skrudde 18" Porsche Cup "look" felger med polert kant! Så brede som du får plass til, det er noe av de råeste på en B4! Evt. helpolerte Cup 3 som Pål selger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 31, 2005 Dårlig kvalitet på dette bildet, men du får en ide'... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 31, 2005 Normalt går ikke RH felger med 5x130 direkte på RS2 pga nav åpning på RS2 er større enn på Porsche. Mao, passer RH felgene på Porsche (eller felgadapter) uten bruk av sentreringsring passer de ikke på RS2. Vet dette var tilfelle med mine RH felger, de måtte dreies av i senter for å passe RS2 X-Jørn sin med skrudde RH: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 31, 2005 I praksis er det kun orginalfelgene som går rett på Rs2, da de fleste andre felger med 5/130 boltsirkel er tilpasset Porsche navåpning.. RH må ihvertfall dreies av, for å passe 73,1mm navåpning isteden for 71,6mm.. Farge er det på bilen din da Ole Andre? Må jo si at Jørn sin kledde felgene veldig godt.. ellers er også Turbo Cup er godt valg, men veldig vanlig på Rs2... men er jo en grunn til det! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 31, 2005 RH leverer faktisk en felg som er tilpasset RS2, altså er "senterhullet" tatt opp... denne finnes nok både med standard Porsche hull og tilpasset RS2, og denne felgen kler jo Rs2 veldig godt da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 31, 2005 RH leverer faktisk en felg som er tilpasset RS2, altså er "senterhullet" tatt opp... denne finnes nok både med standard Porsche hull og tilpasset RS2, og denne felgen kler jo Rs2 veldig godt da! Hvor selger disse felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 31, 2005 Hvor selger disse felgene? Nordisk Felgimport,men de koster nok litt i og med at de er todelte felger. Kan tippe på cirka 4 tusen pr felg iallefall. Her har du hjemmesiden deres : http://www.felger.info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 31, 2005 du får ikke BBS CH m porsche boltmønster.. Jo man gjør det men kun i 19" mener det var, men for cayenne. Må spesial lages å da koster de flesk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 31, 2005 Her var det Mye bra tips I like. Fargen er rs blå vist det er noen som lurer.. Det står jo mellom turbo felgen og vist eg finner noen som passer på bilen med kant så kan det bli litt vanskeligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 31, 2005 Jo man gjør det men kun i 19" mener det var, men for cayenne. Må spesial lages å da koster de flesk. hmm.. nytt dette da. jeg måtte kjøpe de m bmw boltmønster (9.5x19 - 5x120) så borret jeg om rs2 navene slik at de har bmw boltmønster. annen løsning er å sende felgene til sverige å få borret om felgene der, ca 1000skr pr felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 4, 2005 Takker for alle opplysningene Ble litt vanskeliger å velge ja, men skal ltid finne noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 6, 2005 tror jeg ville gått for porche cup hjula.. de med ¨vridde¨ eiker sinnsykt pene på rs2! syns jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 6, 2005 Trenger ikke ord.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 6, 2005 Her er min RS2 med turbo felgene i 17". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...