Anbefalte innlegg

._Er disse vanskelige/dyre å få på stell etter en litt stygg bomgiring..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det blir vel dyrt må jo ta fra hverandre hele kassa...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det blir vel dyrt må jo ta fra hverandre hele kassa...

Dyrt, som i at det er like greit å sette i en ny brukt girkasse heller?

Blir jo noen timer det og...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel spørs hva du mener..... etter en bomgiring kan vel synkroniseringa falle litt bort å girene virke upresis å da kan du bare få et verskted til å stille på synkroniseringa, det gjorde jeg og det kosta 300 kr tror jeg å giringa ble bedre ....

men synk ringene blir vel dårlige etter lang tids bruk å det merker du at det skraper hvis du f.eks girer fort fra tredje tl andre gir med høyt turtall, det er dyrt å skifte....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel spørs hva du mener..... etter en bomgiring kan vel synkroniseringa falle litt bort å girene virke upresis å da kan du bare få et verskted til å stille på synkroniseringa, det gjorde jeg og det kosta 300 kr tror jeg å giringa ble bedre ....

men synk ringene blir vel dårlige etter lang tids bruk å det merker du at det skraper hvis du f.eks girer fort fra tredje tl andre gir med høyt turtall, det er dyrt å skifte....

Okei, så hvis de ikke allerede er ødelagte, kan de stilles for å få det litt mer på stell, men hvis de har fått hard medfart så kan de være helt kokt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.