#1 Skrevet Oktober 30, 2005 Hepp... Fant dette bilde på forumet og tenkte at den fargen kunne passe på min 83 A80Q... Noen som kan hjelpe meg med en fargekode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2005 Nøyaktig hvilken fargekode som er på den bilen er det vel fint få som vet. Med mindre eieren eller noen som kjenner til han/bilen, så kan det bli vanskelig å finne koden. Det ser ikke ut som en standard farge, men jeg kan ta feil. Men det finnes mange farger som ser temmelig like ut, men hvis du absolutt skal ha den fargen, så anbefaler jeg deg at du tar kontakt med eieren, burde ikke være helt umulig å finne ut hvem det er når du har skiltnummeret på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2005 Send en PM til Stian Løining, jeg tror han kjenner eieren. Jeg tror ikke fargen på den bilen er original. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2005 Hepp... Fant dette bilde på forumet og tenkte at den fargen kunne passe på min 83 A80Q... Noen som kan hjelpe meg med en fargekode? Ja, dette er jo vår bil!! Fargen valgte vi ut på fargekartet hos vår lokale audi forhandler. Vet ikke noe navn på den men, koden skal være:MB 852,50 mpv1 . Mener å huske at dette skulle være en audi/vw farge av nyere årgang. Den er blå mettallic med pearl effekt som gjør at den går litt i lilla og av og til med et grønnskjær avhengig av lysforhold. ettpar strøk med klarlakk er det også!! Bilen stod 2-3 mnd på det lokale audi verkstedet for sandblåsing og lakking!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2005 Ser ut som det er gjort en god jobb der ja Du har ikke noen flere bilder og legge ut? Hadde vært artig og sett noen fler bilder før jeg bestemmer meg for farge til 80'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 6, 2005 Ligner veldig på den fargen som man kan få på touran bl.a. Har en slik på jobben og det er en nydelig farge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2005 Ser ut som det er gjort en god jobb der ja Du har ikke noen flere bilder og legge ut? Hadde vært artig og sett noen fler bilder før jeg bestemmer meg for farge til 80'n Ligger jo noen bilder av den på profilsiden min Er ikke helt stø på hvordan man legger ut bilde!??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2005 Hmmm... Kan ikke si jeg fant noen der Om du klikker på behandle vedlegg så kan du legge inn bilder, ellers så kan du godt sende meg bilder på kjeb@sensewave.com om du har mulighet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 8, 2005 Vet ikke noe navn på den men, koden skal være:MB 852,50 mpv1. Det der må isåfall være et internt nummer, lakkodesystemet ser ikke slik ut normalt. Fargen kan se ut som samme blåfarge som en som leveres på Touran. Kan ikke huske at Audi har hatt en slik farge i programmet sitt, men så er jeg sikkert litt tynnerskadet og da... Kan se om jeg finner noe som ligner i morra. (hvis jeg husker det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2005 Kjempefint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 9, 2005 Hvis det er Touranfargen så tror jeg det må være den som heter Shadowblå. Jeg skal rote litt i Mnet og se om jeg finner reg.nr. på en bil med den fargen. Gjør jeg det så står lakkoden der også. Edit: Det kan også være Laserblå, og en sånn en har Kjetil Bjøntegård her inne, så det er bare å sende han en PM så får du nok lakkoden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 9, 2005 Jeg fant ut at vi har en Shadowblå Golf på lager, og lakkoden på den er: LD5Q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2005 Jeg fant ut at vi har en Shadowblå Golf på lager, og lakkoden på den er: LD5Q hEI DENNE ER SHADOWBLÅ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2005 Hmmm...Kan ikke si jeg fant noen der Om du klikker på behandle vedlegg så kan du legge inn bilder, ellers så kan du godt sende meg bilder på kjeb@sensewave.com om du har mulighet... Hmmm Er litt grønn på dette her . Er det ikke noe som heter "personlig profil" som du kan lete opp?? ( http://www.vwaudi-club.no/?s=personProfil&MnID=6114) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2005 Da var vist jeg grønnest Tenkte ikke på de sidene der jeg... Jeg skal ta meg en tur innom den lokale VW Audi sjappa og se om de har noe i den fargen inne så jeg får sett den på ordentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 9, 2005 Kan også ligne på Inkyblye, LC5X tror jeg koden var, VW farge, levert på Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...