får ikke låst opp TT`en....

Anbefalte innlegg

har en TT som har stått tom for strøm ei ukes tid og når jeg skulle inn i den nå for og ordne den så får jeg den ikke opp det funker ikke med nøkkel heller... hva skal jeg gjøre??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal da være mulig å låse seg inn ved å bruke nøkkelen i døra. Funker iallefall hos meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det funker ikke med nøkkelen.... har prøvd endel nå.. irriterende....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som du har feil på låsen i tillegg til flatt batteri. Da blir ståltråd Falk eller Viking redningen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke no sperre inni døra for ståltråd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må ta døråpneren på innsiden, ikke i døra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville bare ladet batteriet litt også skal det nok ordne seg David.¨

Men blinker det ikke engang når du trykker på knappen??

Du har jaggu vært uheldig med bilen din gitt. Håper det ordner seg.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er null reaksjon når jeg dytter på knappen eller bruker nøkkelen... får ikk opp panseret så får jo ikke lada heller da... denna bilen skal selges nå så blir det ny og forhåpentligvis bedre til våren....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei da er det falken neste tror jeg. Tenkte jo ikke på at panseret er igjen jeg.: bh :

 

Men men du får iallefall ha lykke til med saken David.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er lettere å få huket en ståltråd på panseråpneren under dashbordet enn å huke døråpneren på innsiden, da kommer du jo til batteriet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

støtter Arne der ja. det kan du jo prøve før du ringer falken??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det gikk med gjerdetrå gjennom ruta ned til panser åpneren så fikk jeg strøm på den å fikk låst den opp... er ihvertfall rimelig innbrudds sikker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det gikk med gjerdetrå gjennom ruta ned til panser åpneren så fikk jeg strøm på den å fikk låst den opp... er ihvertfall rimelig innbrudds sikker...

 

Bra det ordnet seg!! Er jo greit å vite at vi TT eiere har en skikkelig innbruddsikker bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det SKAL kunne gå ann å åpne fører eller passasjer døren alene med nøkkelen uansett om batteriet til og med er frakoblet.Jeg får i hvertfall gjort det! :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det SKAL kunne gå ann å åpne fører eller passasjer døren alene med nøkkelen uansett om batteriet til og med er frakoblet.Jeg får i hvertfall gjort det! :rolleye:

Han har jo allerde svart at det ikke gikk, dessuten har han alledere fikset dette. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har jo allerde svart at det ikke gikk, dessuten har han alledere fikset dette. : dum :

 

Ja,jeg så at han hadde fått den opp. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du fikk det til David!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe i elektroniken som gjør at dørene ikke går opp ved flatt batteri eller frakobla batteri på tt'en? Kompis av meg koblet av batteriet på sin tt å da fikk vi ikke opp dører eller bakluka verken fra innsiden eller utsida.. Må no vær litt skummelt om man kjøre i sjøen å det blir kortsluttning : klø : Blir jo litt av en jobb å komme seg ut da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ringte til en kar som jobber som mekaniker på audi i går når jeg sto og sleit å han sa bilen kunne gå i "sikerhetsmodus" gikk seg tom for strøm siden alarm å greier ikke funker da eller så mente han at låsene var vakumstyrt å det var derfor men det skulle vel ikke hatt noe å si når jeg prøvde med nøkkel...!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.