#1 Skrevet Oktober 31, 2005 Trenger litt hjelp å bestille dette enten fra tyskland eller by på det på ebay. Har helst lyst til å overføre penger til noen som har 100% kontakter for så å få det sendt hit. Noen som vet om det er noe risiko i det hele tatt dette med ebay? Trenger sårt facelift på bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2005 Trenger litt hjelp å bestille dette enten fra tyskland eller by på det på ebay.Har helst lyst til å overføre penger til noen som har 100% kontakter for så å få det sendt hit. Noen som vet om det er noe risiko i det hele tatt dette med ebay? Trenger sårt facelift på bilen.... Mye koster det ca fra tyskland ferdig på døra her hjemme da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2005 Jeg har ikke sjekka i Tyskland.. Men jeg sjekka på ebay.com og da kom jeg fram til dette.. Litt rare, men bedre enn orginalt vertfall? Med frakt skulle dette bli 1554,- og det er jo ikke dyrt... Er masse flere der også..: her her her (som er billigst) Så det er bare å velge å vrake ser det ut for... Men jeg skulle bare sjekke før jeg bestillte.. Om det er sikkert og sånnt.. Om noen har gjort det før.. Og fra hvor? Og hva kosta det... Men jeg tror jeg legger inn bud nå.... Da mangler det bare xenon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2005 de nederste der er jo uansett delte lykter da.. finere med hele om du først skal ha facelift.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...