Forhandler av Rieger sin bakrute deksel?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hvem er det som fører Rieger sin bakrute deksel? Har funnet den på Streetdesign.no, men bare under B5. Er det forskjell på bakruten på A4 B5 og A4 8E? Eller kan dem brukes om hverandre uten problemer? Finner ingen slike som ligger under 8E samme hvilken butikk jeg sjekker.

 

Eventuelt noen andre produsenter som lager dette produktet da, til 8E? Må jo ikke være Rieger :)

 

 

I tillegg skulle jeg gjerne hatt Rieger sin bakvinge (den med carbon i midtpartiet, og vanlig plast eller noe på sidene), bare uten carbon. Blir for dumt om jeg må kjøpe den med carbon, og lakkere over til sølv metallic. Så tenkte å høre rundt om det finnes en lik vinge, bare uten carbon. Noen som vet av noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bakrute deksel kjøpt inn.. 3 ukers leveringstid, så må nok smøre på litt tålmodighet i mellomtiden.

 

917,- ferdig levert fra Quality Autoimport. (da er klubbrabatt trukket fra!) Må selvfølgelig plusse på rundt 2000,- tenker jeg, til lakkering.... :/ Men det blir det jo uansett hvor jeg kjøper.

 

bakrutedeksel.jpg

 

PS: Har fortsatt ikke funnet noe perfekt bakvinge, så råd på det området mottas fortsatt med stor takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.