#1 Skrevet Oktober 31, 2005 Fikk sendt noen bilder av gamlebilen min. Bilen er nylakket i Mercedes SLR sølv-metallic. Var kjekt å se igjen gamlebilen min i strøken tilstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2005 Hva skal man si? Nydeli bil! Endelig fått skaffet meg likedann bil så hyggelig se bilder som dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2005 Ligger mange timer bak denne for å få den slik !!!!! Fjernet MYE rust......håper å få sett den "live" en dag snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2005 Så ikke så værst ut dette! Jeg husker fremdeles den sto "over gata" for jobben min.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2005 Noen som har peil på hvor mye denne er senket? Er det 40/40? Har 60/60 på min nå og synes det er vell mye på vinterføre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2005 Strøken bil Veldig pen farge den er lakkert i oxo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2005 Noen som har peil på hvor mye denne er senket? Er det 40/40? Har 60/60 på min nå og synes det er vell mye på vinterføre! I papirene på senkesettet jeg satt på stod 40-45 mm men har en mistanke om at det senket mer ja...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2005 heisann.... det var bra du fikk lagt ut bilda Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2005 hvordan ble det med motor i denne da pål? solgte du den sinnsyke 10V motoren du hadde utenom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 1, 2005 heisann.... det var bra du fikk lagt ut bilda Pål Jepp,måtte legge ut bilda av gamlebilen vet du. Har all grunn til å være stolt over bilen din Henrik. En av Norges fineste Audi 90 quattro typ85!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2005 hvordan ble det med motor i denne da pål? solgte du den sinnsyke 10V motoren du hadde utenom? Nei den motoren skal inn i en urquattro den med K27 turbo og Haltech E6X. I denne Audi 90`en kommer nok en S6 motor som jeg kjøpte for å ha i. Men den jobben får Henrik ta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2005 Fin bil. Felgene passet bra på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 1, 2005 ja d blir litt styr når e skal sette inn s6 motoren..... starter vel på det over nyttår.......men det er vel verdt det vil e påstå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 1, 2005 bilda av bilen er foresten tatt med mobil da, så d kunna vel vør bedre kvalitet på enkelte..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 1, 2005 Så ikke så værst ut dette! Jeg husker fremdeles den sto "over gata" for jobben min.... Det stemmer nok det Per, jeg kjøpte den 17/8-2001 av en i Fevik (v/Arendal) og solgte den til Pål Fivelstad 22/3-2002. Savnet den bilen masse, kjøpte meg så en 88 Jetta 16V (mai 02) og så en 90 jetta GL 90hk (aug 02) før jeg kjøpte meg en 85 Coupe quattro (mars 03), denne er nå solgt (feb 05) og jeg har kjøpt en 00 VW Bora. Men uten og si noe til min frustrerte frue så har jeg jo lyst på en ny 85-86 Audi 90 quattro :-) (Ha en fin vinter) Til alle med typ81-85 biler, meld dere på her http://www.audiforum.tk/ (Har eget forum også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 1, 2005 Va blitt "litt" finere enn da du hadde den Pål:) Syns nye felger hadde gjort seg på den bilen.f.eks Azev A .Gamlebilen til Guldbrandsen me Azev A var feeet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 1, 2005 Va blitt "litt" finere enn da du hadde den Pål:) Syns nye felger hadde gjort seg på den bilen.f.eks Azev A .Gamlebilen til Guldbrandsen me Azev A var feeet! Felgane e jo ganske nye da!! OZ Superleggera i antrasitt kledde sølv-metallicen meget godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 1, 2005 synst OZ felgane er fin på bilen e...... Har hatt 90 typ85 2wd med azev felgane, så det er no greit med noke anna da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 4, 2005 Sjekk eksosen da!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 4, 2005 Sjekk eksosen da!!!!!!!!! Jepp,bør være såpass til en 2,2 5E motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 5, 2005 eksosen e bra veit du all ære til d Borgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 5, 2005 blei ikkje skilta på dinna stjåle da pål idar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 5, 2005 blei ikkje skilta på dinna stjåle da pål idar?Va det e også trodde det,men neida.....bilen blei avskilta den. Men det sa purken ingenting om når e ringte å spurte på mandagen. Skjedde den helga Ducatien min va på tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 7, 2007 Lever gamle bilen min enda ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 7, 2007 Lever gamle bilen min enda ?? Har vært stille en stund nå... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=54471&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...