#1 Skrevet November 1, 2005 Heisann! Da er det bare å gasse nedover (oppover for noen) E6 til McDoof i Vestby ikveld. Så tar vi en liten tur innom Værste når alle er mette og gode(!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2005 okei dokei.. Jeg tar nok en tur innom værste både før og etter foringen. Har endelig kommet i gang igjen.. Snakkes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2005 jeg har blitt dytta over på skift jobbing! jobber derfor fra 15:00 - 24:00 så får ikke vært med. "men dette siste gangen det blir kvelds skift" hehe, det sier dem hver gang. jeg er drittlei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2005 Jeg kommer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2005 Barnevakt søkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2005 ta han med. Alt for lenge siden du har vært der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2005 ta han med. Alt for lenge siden du har vært der! Skulle jeg gjerne gjort, men han legger seg kl. 1900! Får prøve igjen om 2 uker =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...