#1 Skrevet November 1, 2005 Er det noen som vet om det finnes frontrute til passat 3b (97-00) med varmetråder?? Jeg vet at det finnes til passat 3bg (01-). Er det samme ruten på 3b og 3bg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2005 Sjekk denne http://www.passatplus.de/umbauteile/scheiben/frontscheibe.htm Tror den besvarer en del...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2005 Tja. Er ikke så stødig i tysk. Er det samme frontruten på 3b og 3bg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2005 Er ikke stødig i tysk jeg heller, men ettersom det står beskrevet hvordan du kan gjøre det på 3B og 3BG, så regner jeg med at det mulig å oppdrive en slik frontrute med tråder til 3B også... Men det ser ut som om du må bygge endel av ledningsnettet selv, eller ihvertfall bytte noen kontakter etc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...