#1 Skrevet November 1, 2005 Er usikker på hvor mye bilen min er senka, sto vertfall 40 mm når jeg kjøpte den. Tenker på å kjøpe nytt senkesett fordi jeg tror bare fjørene er bytta å ikke demperne, her er vertfall det som står i TUW papirene, noen som greier å få noe ut av dette ?? : Federn fur vorderachse: Farbe: Rot Kennzeichnung: AR 10 080 VA Windungszal ig= 7,3 Auzendurchmesser Da= 109 mm Höhe Lo= 335 mm Kennlinie linear mit Knick Federn für Hinterachse : Farbe: rot Kennzeichhnung: AR 10 080 HA Windungszahl ig= 8,8 Auzendurchmesser Da= 109 mm Höhe Lo= 355 mm Drahtstarke d= 10,5 mm Kennlinie linear mit Knick 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2005 Det er strengt tatt ikke behov for å kjøpe nye fjærer og. Du må gjerne kjøpe nye dempere, men dersom demperne var gode når senkesettet ble montert er det langt fra sikkert at det er noe vits for deg å bytte de nå. Anbefaler deg å ta kontakt med tidligere eier og høre om han vet hva som har blitt gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...