Anbefalte innlegg

Endelig skjer det noe. Nå har RS2en vært på verksted i over 6 uker. De ventet vel ca 1 mnd på deler da. De har ihvertfall byttet index giveren og turtallsgiveren. Etter å ha slettet feilmeldinger på den siste starter bilen og går som den skal, men hvis de lar den stå litt så dukker feilen opp igjen slik at de må inn for å slette feilmeldingen på nytt for å starte bilen. Skal visst få den igjen i kveld. Vi får se da. Hater Nissan Micra dypt og inderlig. (leiebil jeg har hatt i seks uker)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig skjer det noe. Nå har RS2en vært på verksted i over 6 uker. De ventet vel ca 1 mnd på deler da. De har ihvertfall byttet index giveren og turtallsgiveren. Etter å ha slettet feilmeldinger på den siste starter bilen og går som den skal, men hvis de lar den stå litt så dukker feilen opp igjen slik at de må inn for å slette feilmeldingen på nytt for å starte bilen. Skal visst få den igjen i kveld. Vi får se da. Hater Nissan Micra dypt og inderlig. (leiebil jeg har hatt i seks uker)

Hei.. Hva skjedde videre her egentlig??

Sliter litt med tenning og om mulig innstilling av hall-giver på min -91 modell S4 aan nemlig.

Hos meg sitter hall-giveren i et fordeler-lignende hus i bakkant av motoren...

Vi har satt motor og ledningsnett i en 90q -89 mod, men får det ikke til å starte....bare "putrer" litt.... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ble status på bilen din her Trond?

Sliter med at bilen min startet å går, men dauer etterhvert... ikke knu om den vil starte igjen. Pleier å starte hvis den får stå en halv dag til en hel dag, men samme feil oppstår som regel etter en stund.

Noen som har noen ide?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bensinpumpa? hadde samme symtomene på min rs2 at den gikk når den hadde stått en stund og stoppa litt senere. skrudde jeg av det stål lokket over bensinpumpa og slo på plastlokket som sitter under der startet den igjen og gikk en stund

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja godt mulig, men jeg tror ikke det er den. Dette fordi at bilen dauer kontant, turtelleren detter rett ned, akkurat som om tenninga blir kutta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.