#1 Skrevet November 1, 2005 Nye rattet mitt passer ikke bilen min,, en 96modell pre facelift Rattet er ett 99modell S4 ratt... Og endring i Splinesens størrelse gjør att splines'en på rattstammen er for liten for rattet! Noen som vet om det finnes noen del man kan legge imellom? eller har noen smarte tips for ombygging? Er lite sugen på å kjøpe ny ratstamme!... SKAL BYTTE RATT! takk for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2005 Nye rattet mitt passer ikke bilen min,, en 96modell pre facelift Rattet er ett 99modell S4 ratt... Og endring i Splinesens størrelse gjør att splines'en på rattstammen er for liten for rattet! Noen som vet om det finnes noen del man kan legge imellom? eller har noen smarte tips for ombygging? Er lite sugen på å kjøpe ny ratstamme!... SKAL BYTTE RATT! takk for alle svar! Si en sum for S4 rattet du så tar jeg det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2005 Det her rattet kosta meg tid OG mye sløste penger her og der.. så du kan ta deg f.... på jeg skal ha de selv , hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2005 Det her rattet kosta meg tid OG mye sløste penger her og der.. så du kan ta deg f.... på jeg skal ha de selv , hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...