#1 Skrevet November 1, 2005 Er det noen ledning i som kan brukes til dette? på tenningspungt 1? er søstra min sin bil, og der tapper spilleren strøm:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2005 Tynn rød ledning i samme "pølsa" der pluss og minusledningen til spilleren kommer. Samme ledning finner du igjen i relèer som piper om lyset står på, nøkkelen er tatt ut og førerdøra er åpen. Dette sitter over dekselet over clutchpedalen. Denne ledningen må KUN brukes til styrestrøm til f.eks. et relè!!! (En eller to hvite tynne er til antenneforsterkeren, anbefales brukt da signalkvaliteten på radioen blir betraktelig bedre). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2005 Ja, det er jo kun styrestrøm til spilleren.. hovedstrømmen er jo alltid tilkoblet. men er det tenningspunkt 1? eller 2? da kan jeg vel like gjerne bruke strøm fra vifte-bryteren...???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2005 Ja, det er jo kun styrestrøm til spilleren.. hovedstrømmen er jo alltid tilkoblet.men er det tenningspunkt 1? eller 2? da kan jeg vel like gjerne bruke strøm fra vifte-bryteren...???? det skal vere en ledning som går fra tennings låen. bare mål på de, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2005 Ja, det er jo kun styrestrøm til spilleren.. hovedstrømmen er jo alltid tilkoblet.men er det tenningspunkt 1? eller 2? da kan jeg vel like gjerne bruke strøm fra vifte-bryteren...???? Er ikke noe tenningspunkt, blir aktivert når nøkkelen settes inn og deaktivert når nøkkelen tas ut. Motor kan stoppes og nøkkelen vris helt tilbake, radioen slås av først når nøkkelen dras ut av tenningslåsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...