#1 Skrevet November 1, 2005 heisann jeg har et lite problem med golfen min. dette er en mk2 16v motor. den går på starteren men den føles som ikke den for noe tenning. så plutselig eller en liten stund starter den. kan dette være coilen? hmm. tenkte og spørre før jeg eventuelt bytter takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2005 heisann jeg har et lite problem med golfen min. dette er en mk2 16v motor. den går på starteren men den føles som ikke den for noe tenning. så plutselig eller en liten stund starter den. kan dette være coilen? hmm. tenkte og spørre før jeg eventuelt bytter takker for svar noen som vet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2005 noen som vet... Halla kjakan!!! bare og høgge den!! grattis med babe.. jo og... kjører fra deg likevell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...