#1 Skrevet November 1, 2005 her kjem ein "liten" film fra Sigdal treffet.. http://vagner.jeje.je/filmer/roar.stegegjerdet/Biltreff/Sigdal%202004%20VACN_A3T.mpg Enjoy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2005 hehe;) finni fram noen DV kasetter fra i år eller? ser du har kommet med en film til i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2005 Gøy å mimre tilbake til dette treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2005 hehe;) finni fram noen DV kasetter fra i år eller? ser du har kommet med en film til i hvertfall. har laga filmen for lenge sida, har berre ikkje somla meg til å få lagt den ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2005 Har laget en film jeg også men får ikke lastet opp fordi den er for stor:/ Noen osm har non forslag til der man kan laste den opp og dele den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2005 Har laget en film jeg også men får ikke lastet opp fordi den er for stor:/ Noen osm har non forslag til der man kan laste den opp og dele den? Om den ikke er veldig stor så kan jeg sikkert få lagt den ut til allmen beskuelse :-) Roar: Alltid artig med filmer fra VACN - blir det rallypigg på A3-en til vinteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...