#1 Skrevet November 2, 2005 Har en 98' a6 1.8t hvor tåkelysa bak ikke har virka på leeeenge. Har ikke gidda å gjort noe med det etter at jeg fant ut at det ikke var pæra. Her om dagen slutta høyre baklys og høyre parklys å virke. Bytta pære bak uten at det hjalp. Noen som har noe peil på om det kan være en krets eller ett eller annet som er gåent her? Har ikke forsøkt bytta pære på parklyset foran enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2005 Ang baklys h.s. Lyser park foran på denne sida? Hvis ikke er det antakelig sikringen for h.parklyskrets som er gått. Ang tåkebaklys: Er det hengerfeste på bilen din? Hvis det er og du i så fall har en adapter i hengerkontakta skal tåkebaklyset kobles ut. Dette skjer da du setter inn adapteret. Veit at mange ikke tar ut adapteret av selve kontakta, men lar det sitte i uansett om de kjører med henger eller ikke. Tåkebaklyset virker altså ikke om adapteret sitter i. Kanskje dette hjalp noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2005 Ang baklys h.s. Lyser park foran på denne sida? Hvis ikke er det antakelig sikringen for h.parklyskrets som er gått. Ang tåkebaklys: Er det hengerfeste på bilen din? Hvis det er og du i så fall har en adapter i hengerkontakta skal tåkebaklyset kobles ut. Dette skjer da du setter inn adapteret. Veit at mange ikke tar ut adapteret av selve kontakta, men lar det sitte i uansett om de kjører med henger eller ikke. Tåkebaklyset virker altså ikke om adapteret sitter i. Kanskje dette hjalp noe? Takk for tipset. Har avtagbart hengerfeste. Men det blir kanskje det samme? Ja om jeg ikke har forstått feil så er det stor sjanse for at den kan være dette siden begge gikk samtidig. Men åssen i helsike finner jeg hvilken sikring det er. Mulig å få tak i en oversikt, så jeg slipper å sjekke alle sammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2005 Oversikt over sikringene står vel i instruksjonsboka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2005 Oversikt over sikringene står vel i instruksjonsboka? Mangler den tror jeg. Er faktisk ikke sikker. Får ta å sjekke før jeg griner mer her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2005 Er det noen her som kan fortelle meg hvilken sikring (nr) det er snakk om? Ser ut til å mangle instruksjonsbok. Har bare masse andre bøker . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2005 *bump, bump* Noen som har peil?? ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2007 Tar opp en gammel tråd her. Kan noen med A6 98- ta kopi av sikringsoversikten i instruksjonsheftet og legge det ut her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2007 hmh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2007 Tar opp en gammel tråd her. Kan noen med A6 98- ta kopi av sikringsoversikten i instruksjonsheftet og legge det ut her? Ja det hadde vært supert. Det trenger jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...