Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan bestille å få laget ett mindre skilt til bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan bestille å få laget ett mindre skilt til bilen?

Det kan bestilles hos biltesynet, om du finner det andre plasser må du ha rekvisisjon fra dem uansett ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan bestilles hos biltesynet, om du finner det andre plasser må du ha rekvisisjon fra dem uansett ;)

Kult...da vet jeg det...Jæv...kjapt svart...

Takker... :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult...da vet jeg det...Jæv...kjapt svart...

Takker... :-)

bare hyggelig

: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltilsynet har ikke små skilt for vanlige normale biler.. da må det ikke være plass for et vanlig ett, og man må gjennom det der å forklare hvorfor å hvem å hva å hvor...

De fleste får laget selv, og det er forfalskning... Er vertfall en annen tråd om dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltilsynet har ikke små skilt for vanlige normale biler.. da må det ikke være plass for et vanlig ett, og man må gjennom det der å forklare hvorfor å hvem å hva å hvor...

De fleste får laget selv, og det er forfalskning... Er vertfall en annen tråd om dette...

du kan få lite skilt på bilen men da må du få det godkjent fra biltilsynet og få det inn i vognkortet.

altså dette må du gjere. dra til biltilsynet. og spør om du kan få nytt skilt men bare lite eller du sei at du har fått ny bakfanger og det er ikkje plass til vanlig skilt. få dei til å godkjenna det og få skiltet.

men skal du ha eit uorgianl som står "jalla" på feks så finnes det mange plasse i tyskland som gjer dette for ein billig penge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en PM om du er interessert fortsatt. Har tlf nummer til han som skaffet til meg, kan du jo få nummeret.... ;)

Han tok 400 for begge skiltene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.