Hjelp til div interiør Audi A4

Anbefalte innlegg

tenkte å forske og vurdere forskjellige ting. sikkert bare noen enkle ting men..

Her vil det komme noen spørsmål til tider..

 

1. Hvordan får jeg av dekselet som er rundt CD spilleren?

2. Hvordan får jeg av askebeger og sig. tenner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut cd spilleren så er det 2 skruer som du må skru ut for å ta av dekselet rundt cd spilleren... :)

Askebegeret mener jeg bare er å dra rett ut...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut cd spilleren så er det 2 skruer som du må skru ut for å ta av dekselet rundt cd spilleren... :)

Askebegeret mener jeg bare er å dra rett ut...?

okai, ja, askebegeret er greit å få rett ut, men den delen som selve askebegeret er festet i, den delen som er sammen med sig. tenneren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant et gammelt bilde av tidligere demontering...

 

Kansje det er noen skruer som du skrur ut ovenfor sigarettenneren?

 

CIMG2666jij.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dere hvordan jeg får av ALLE trelistene i dashbordet? Treverk hører hjemme i BÅTER! : bh :;) Må jeg demont nedre del av dashen? : klø : I dørene er det jo bare å ta av trekket og ta de av men i dashen vet jeg ikke,vil ikke ødelegge noe. :)

 

Skal pusse ALLE listene glatte og lakke de i bilens farge eller litt mørkere grå (ca likt titan elns) med maaange lag klarlakk så de blir blaaanke. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Askebegeret må først ut. Kommer da til to skruer i overkant som holder fast resten. Vanskelig å se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.