#1 Skrevet November 3, 2005 Noen som har et bilde av en Audi 90 støtdemper? Foran og bak? typ 81 2,2 5 syl.. på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2005 Noen som har et bilde av en Audi 90 støtdemper? Foran og bak?typ 81 2,2 5 syl.. på forhånd takk Har bare bilde av min gammle solgte Audi 90 2.2 typ 81. Opphenget bak med demper og fjærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2005 Har bare bilde av min gammle solgte Audi 90 2.2 typ 81. Opphenget bak med demper og fjærer takk takk.. har ikke et bilde fra foran også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2005 Nei.... tror ikke det. Skal skjekke på hiddenen når jeg kommer hjem fra jobb i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2005 Jekk opp bilen din og ta av hjulet så ser du det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2005 Noen som har et bilde av en Audi 90 støtdemper? Foran og bak?typ 81 2,2 5 syl.. på forhånd takk Hva du lurer på? eller er du bare ute etter et bilde? mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2005 Jekk opp bilen din og ta av hjulet så ser du det.... hehe.. sant det.. men da blir jeg bløt.. har ikke verksted eller noe slik og stå i.. så derfor gjør jeg ikke det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2005 Hva du lurer på? eller er du bare ute etter et bilde? mvh EW Jeg skal bare se om det er likt med senkesettet jeg har fått! Men tror det er likt.. har små kikket litt i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2005 Jeg skal bare se om det er likt med senkesettet jeg har fått! Men tror det er likt.. har små kikket litt i dag Ok! Bak er i alle fall fjørene litt lengre og har mindre diameter enn foran. Antall runder på fjørene skal også være likt, men avstanden mellom "rundene" er mindre på senkefjører. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...