#1 Skrevet November 3, 2005 Hei, Har da fått meldt meg inn i VACN, og håper det blir like morsomt som forventningene.. Få som vet hvem jeg er, eller som jeg vet hvem er, eneste er vel Dan Stamnes fra Lillehammer som jeg har vært på treff med og hatt phootoshoots med. Jeg er da 20 år gammel, bor på Gjøvik hvor jeg studerer Mediemanagement, og kommer opprinnelig fra vestlandet nær Sogndal. Aner ikke hvor normalt det er med slike presentasjonstråder, men nå er det uansett gjort og de som ikke fant det intressant å vite kan igrunn bare glemme det.. Kjører en sølvfarga Golf 3 fra 1996, mer info om den finnes her. Grunnen til tråden var at jeg hadde noen spørsmål: 1. Når det gjelder rabatter, er det noe spesielt man får rabatt på rundt Gjøvik jeg bør vite om..? Så gjennom trådene om rabatter, men fant ingenting for hele Oppland bortsett fra det som gjaldt hele Norge. Så at man får 39 øre rabatt på pumpepris hos Hydro Texaco, er dette noe å satse på (pumpepris er vel ikke den som står oppgitt?)..? 2. Jeg vurderer å sette på diverse stylingartikler til neste sesong dersom bilen overlever vinteren (den forrige ble påkjørt, så har dårlige erfaringer med egen bil og vinteren), men jeg sliter med dårlig kunnskap angående det tekniske og praktiske. Så det jeg lurte på var om det var behjelpelige folk her i klubben med kunnskap og interesse til å hjelpe til å montere styling (fangere osv) mot kompensasjon av et ellerannet slag..? Dette gjelder da bare om det blir aktuelt, men litt kjekt å vite lissom. Gjerne også tips til hvor man kan lakkere, evt om det er folk her som lakkerer. 3. Får man tilsendt VACN-klistremerker til å feste på bilen, eller må man skaffe dette selv et sted..? 4. Finnes det noen andre fra rundt Gjøvik som er medlem her..? Ser det ruller noen VAG-biler rundt om her, men ser sjelden noe VAN-klistremerke.. Ligger det noe oversikt noe sted..? 5. Jeg vurderer å valse hjulbuene bak på Golfen. Finnes det noe verksted å anbefale rundt Gjøvik for denne jobben..? Har s