#1 Skrevet November 3, 2005 Hei, Har da fått meldt meg inn i VACN, og håper det blir like morsomt som forventningene.. Få som vet hvem jeg er, eller som jeg vet hvem er, eneste er vel Dan Stamnes fra Lillehammer som jeg har vært på treff med og hatt phootoshoots med. Jeg er da 20 år gammel, bor på Gjøvik hvor jeg studerer Mediemanagement, og kommer opprinnelig fra vestlandet nær Sogndal. Aner ikke hvor normalt det er med slike presentasjonstråder, men nå er det uansett gjort og de som ikke fant det intressant å vite kan igrunn bare glemme det.. Kjører en sølvfarga Golf 3 fra 1996, mer info om den finnes her. Grunnen til tråden var at jeg hadde noen spørsmål: 1. Når det gjelder rabatter, er det noe spesielt man får rabatt på rundt Gjøvik jeg bør vite om..? Så gjennom trådene om rabatter, men fant ingenting for hele Oppland bortsett fra det som gjaldt hele Norge. Så at man får 39 øre rabatt på pumpepris hos Hydro Texaco, er dette noe å satse på (pumpepris er vel ikke den som står oppgitt?)..? 2. Jeg vurderer å sette på diverse stylingartikler til neste sesong dersom bilen overlever vinteren (den forrige ble påkjørt, så har dårlige erfaringer med egen bil og vinteren), men jeg sliter med dårlig kunnskap angående det tekniske og praktiske. Så det jeg lurte på var om det var behjelpelige folk her i klubben med kunnskap og interesse til å hjelpe til å montere styling (fangere osv) mot kompensasjon av et ellerannet slag..? Dette gjelder da bare om det blir aktuelt, men litt kjekt å vite lissom. Gjerne også tips til hvor man kan lakkere, evt om det er folk her som lakkerer. 3. Får man tilsendt VACN-klistremerker til å feste på bilen, eller må man skaffe dette selv et sted..? 4. Finnes det noen andre fra rundt Gjøvik som er medlem her..? Ser det ruller noen VAG-biler rundt om her, men ser sjelden noe VAN-klistremerke.. Ligger det noe oversikt noe sted..? 5. Jeg vurderer å valse hjulbuene bak på Golfen. Finnes det noe verksted å anbefale rundt Gjøvik for denne jobben..? Har sett litt på Gule Sider, men er litt intressert i erfaringer og innvendinger.. Håper noen kan svare på noen av disse spørsmålene. Mulig det var litt pågående, men var ikke meningen å ødelegge hele førsteinntrykket vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2005 Hei, Har da fått meldt meg inn i VACN, og håper det blir like morsomt som forventningene.. Få som vet hvem jeg er, eller som jeg vet hvem er, eneste er vel Dan Stamnes fra Lillehammer som jeg har vært på treff med og hatt phootoshoots med. Jeg er da 20 år gammel, bor på Gjøvik hvor jeg studerer Mediemanagement, og kommer opprinnelig fra vestlandet nær Sogndal. Aner ikke hvor normalt det er med slike presentasjonstråder, men nå er det uansett gjort og de som ikke fant det intressant å vite kan igrunn bare glemme det.. Kjører en sølvfarga Golf 3 fra 1996, mer info om den finnes her. Grunnen til tråden var at jeg hadde noen spørsmål: 1. Når det gjelder rabatter, er det noe spesielt man får rabatt på rundt Gjøvik jeg bør vite om..? Så gjennom trådene om rabatter, men fant ingenting for hele Oppland bortsett fra det som gjaldt hele Norge. Så at man får 39 øre rabatt på pumpepris hos Hydro Texaco, er dette noe å satse på (pumpepris er vel ikke den som står oppgitt?)..? 2. Jeg vurderer å sette på diverse stylingartikler til neste sesong dersom bilen overlever vinteren (den forrige ble påkjørt, så har dårlige erfaringer med egen bil og vinteren), men jeg sliter med dårlig kunnskap angående det tekniske og praktiske. Så det jeg lurte på var om det var behjelpelige folk her i klubben med kunnskap og interesse til å hjelpe til å montere styling (fangere osv) mot kompensasjon av et ellerannet slag..? Dette gjelder da bare om det blir aktuelt, men litt kjekt å vite lissom. Gjerne også tips til hvor man kan lakkere, evt om det er folk her som lakkerer. 3. Får man tilsendt VACN-klistremerker til å feste på bilen, eller må man skaffe dette selv et sted..? 4. Finnes det noen andre fra rundt Gjøvik som er medlem her..? Ser det ruller noen VAG-biler rundt om her, men ser sjelden noe VAN-klistremerke.. Ligger det noe oversikt noe sted..? 5. Jeg vurderer å valse hjulbuene bak på Golfen. Finnes det noe verksted å anbefale rundt Gjøvik for denne jobben..? Har sett litt på Gule Sider, men er litt intressert i erfaringer og innvendinger.. Håper noen kan svare på noen av disse spørsmålene. Mulig det var litt pågående, men var ikke meningen å ødelegge hele førsteinntrykket vertfall.. Velkommen i klubben, eg bur på Gjøvik, og kjem opprinneleg i frå gaupne. men ha budt her i frå 2001. 1. Rabattar her på Gjøvik er, BilXtra, Mekonomen, ArtRacing, Thorsov, dersom du skal ha rabatt på Hydro, så må du vel sikkert få kundekort der eller noke, har ikkje testa det sjølv. 2. Tor Olav Salvesen (medlem i lokallaget) kan sikkert vera med å montere stylingen, samt han kjenner ein lakkerar som lakkerer for ein grei pris. 3. VACN klistermerker fekk du vel når du blei medlem? Eller så har vel lokallagsledaren Kurt Lundquist det sikkert. 4. Eg er som sagt fra Gjøvik, og så er det vel eit par tre aktive andre medlem her, men få i fra Gjøvik. 5. Veit ikkje. Velkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2005 Trenger du greie priser på deler og dekk og felger så bare ta kontakt. 9095910, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2005 velkommen til klubben anders! her er det liv laga! kan på mange områder anbefale hr. salvesen som en god mekaniker om du er lat.. bare ikke alltid at leverandørene hans er helt på nett med verden (for mye alkohol?) Må ta deg en tur til lillehammer og ta ny photoshoot igjen snart. fått på de jævla teite vinterfelga nå! ;( Mvh Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2005 Velkommen i klubben,eg bur på Gjøvik, og kjem opprinneleg i frå gaupne. men ha budt her i frå 2001. 1. Rabattar her på Gjøvik er, BilXtra, Mekonomen, ArtRacing, Thorsov, dersom du skal ha rabatt på Hydro, så må du vel sikkert få kundekort der eller noke, har ikkje testa det sjølv. 2. Tor Olav Salvesen (medlem i lokallaget) kan sikkert vera med å montere stylingen, samt han kjenner ein lakkerar som lakkerer for ein grei pris. 3. VACN klistermerker fekk du vel når du blei medlem? Eller så har vel lokallagsledaren Kurt Lundquist det sikkert. 4. Eg er som sagt fra Gjøvik, og så er det vel eit par tre aktive andre medlem her, men få i fra Gjøvik. 5. Veit ikkje. Velkommen! Hm, Gaupne faktisk. Men du går ikke på HiG..? Jeg kommer fra Leikanger.. 1. Ah, takk for info. Kjekt å vite til senere.. 2. Takktakk, ser han har svart her selv, så får ta det om det blir aktuelt.. 3. Meldte meg inn i går, så jeg lurte bare på om dem kommer automatisk.. 4. Oki. 5. Hehe.. Trenger du greie priser på deler og dekk og felger så bare ta kontakt. Flott, takk! Ser du ble nevnt lenger oppe i tråden også, samt i en del andre tråder, og alt var utelukkende positivt.. velkommen til klubben anders! her er det liv laga! kan på mange områder anbefale hr. salvesen som en god mekaniker om du er lat.. bare ikke alltid at leverandørene hans er helt på nett med verden (for mye alkohol?) Må ta deg en tur til lillehammer og ta ny photoshoot igjen snart. fått på de jævla teite vinterfelga nå! ;( Takk. Jepp, får gjøre det. Hehe, ruller på 14" jeg også for tiden, syns det er jævli lite.. Skal du være med til Skedsmohallen lørdag 12. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2005 blablabla Skal du være med til Skedsmohallen lørdag 12. ? nei, tror nok ikke det gitt! heldig jeg da, som kjører på 1" mer en deg i felgdim 15" ser de vagt i avataren min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2005 Velkommen til Mjøsa lokallag Tviler på om den Hydro avtalen med 39 øre/literen i rabatt på pumpepris gjelder noe mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2005 Velkommen inn i varmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 4, 2005 Velkommen til klubben Jeg er fra Gjøvik (og bor og jobber her) og kjører denne bilen: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=497 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 4, 2005 HydroTexaco-rabatten gjelder med 35 øre, men det er på listepris og ikke på pumpepris, så den er i praksis lite/ingenting verdt. Eneste som har rabatt på pumpepris er Statoil (personkort) eller Shell (Trumf), men der er det ingen spesielle avtaler, så det er fra 10 til 30 øre ettersom hvor mye man fyller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 4, 2005 Velkommen til klubben Jeg er fra Gjøvik (og bor og jobber her) og kjører denne bilen: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=497 Takktakk.. Har sett bilen din noen ganger på Gjøvik, ja. Strøken og pen bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 4, 2005 Har sett bilen din noen ganger på Gjøvik, ja. Strøken og pen bil.. Takketakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 4, 2005 HydroTexaco-rabatten gjelder med 35 øre, men det er på listepris og ikke på pumpepris, så den er i praksis lite/ingenting verdt. Eneste som har rabatt på pumpepris er Statoil (personkort) eller Shell (Trumf), men der er det ingen spesielle avtaler, så det er fra 10 til 30 øre ettersom hvor mye man fyller. Har dere lån hos Elcon får man 35øre rabatt hos Statoil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 4, 2005 Heisann og Velkommen! Jeg er ifra Gjøvik og kjører en blå/lilla A4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 4, 2005 Fin bil du har! Har sett den på bilforumet...!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 4, 2005 Heisann! Jeg er også fra Gjøvik Kan sikkert få ordna 30-35øre rabatt på drivstoff til deg hvis du ønsker et Statoil personkort med regning en gang i mnd med 10 dagers betalingsfrist og uten gebyr!? Evt. undersøke om jeg får opprettet en egen rabatt-avtale for medlemmer av lokallagsklubben hvis det er stemning for det blant flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 4, 2005 Det er det stemning for men blir det noe billigere i forhold til Jet og Smart a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 4, 2005 Det er det stemning for men blir det noe billigere i forhold til Jet og Smart a? Rabatten i kortene våres er på pumpeprisen, altså den prisen du ser i masta langs veien. Vi legger oss alltid kun 10øre over automat stasjonene så fort vi ser en prisforandring(dette er årsaken til den eviggående priskrigen). Derfor blir det rundt 20øre billigere ved bruk av kortet våres.....hvis du ikke vil kjøre på sparebluss med 92 oktan da!....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 4, 2005 Heisann!Jeg er også fra Gjøvik Kan sikkert få ordna 30-35øre rabatt på drivstoff til deg hvis du ønsker et Statoil personkort med regning en gang i mnd med 10 dagers betalingsfrist og uten gebyr!? Evt. undersøke om jeg får opprettet en egen rabatt-avtale for medlemmer av lokallagsklubben hvis det er stemning for det blant flere? Hei! Jepp, har sett bilen din ja, vanskelig å ikke legge merke til for å si det slik.. Er svært intressert i et slikt kort.. Noe spesielt jeg må gjøre, eller..? En lokallagsavtale hadde vært genialt igrunn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 4, 2005 Heisann!Jeg er også fra Gjøvik Kan sikkert få ordna 30-35øre rabatt på drivstoff til deg hvis du ønsker et Statoil personkort med regning en gang i mnd med 10 dagers betalingsfrist og uten gebyr!? Evt. undersøke om jeg får opprettet en egen rabatt-avtale for medlemmer av lokallagsklubben hvis det er stemning for det blant flere? dette er det interesse for veittu... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 4, 2005 Heisann!Jeg er også fra Gjøvik Kan sikkert få ordna 30-35øre rabatt på drivstoff til deg hvis du ønsker et Statoil personkort med regning en gang i mnd med 10 dagers betalingsfrist og uten gebyr!? Evt. undersøke om jeg får opprettet en egen rabatt-avtale for medlemmer av lokallagsklubben hvis det er stemning for det blant flere? Dette er jo nesten et must. Alt til bil er jo så dyrt likevel. Det blir jo penger av detta vettu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 4, 2005 Hei!Jepp, har sett bilen din ja, vanskelig å ikke legge merke til for å si det slik.. Er svært intressert i et slikt kort.. Noe spesielt jeg må gjøre, eller..? En lokallagsavtale hadde vært genialt igrunn.. Kan sjekke opp på mandag jeg om vi kan få til en avtale for klubben og hvor mye rabatt. Da kan jeg sende skjema for utfylling til interesserte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 4, 2005 Kan sjekke opp på mandag jeg om vi kan få til en avtale for klubben og hvor mye rabatt. Da kan jeg sende skjema for utfylling til interesserte Bra det da.. Fikser litt meir enn 35øre vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 4, 2005 Kan sjekke opp på mandag jeg om vi kan få til en avtale for klubben og hvor mye rabatt. Da kan jeg sende skjema for utfylling til interesserte Flott! Setter pris på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 4, 2005 Kan sjekke opp på mandag jeg om vi kan få til en avtale for klubben og hvor mye rabatt. Da kan jeg sende skjema for utfylling til interesserte Positivt tiltak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...