Anbefalte innlegg

@Even;

Kjørte du Passat på vei ut fra CC, og jeg stod i kø for å komme inn på parkeringsplassen..? Med en sølvfarga A4/S4 (forøvrig den XV-regga greia det var en tråd om) bak meg..?

Dobbelt ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dobbelt ja.

Aha, da fikk jeg det med meg.. :)

Er han med den sølvgråe A4/S4-greia medlem egentlig..?

Og noen som vet hvem han er (tror ikke det kom frem noe svar i den tråden som ble laga om han)..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om han er medlem. Har bare sett bilen utafor Bi jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :) jeg er og nytt medlem her... vet ikke om jeg kanskje hører mer til hadeland lokallag, men er jo mye oftere på gjøvik enn jeg er på hadeland, bor helt på grensa. Kjører rød golf 2 8v... prosjekt : rolleyes hehe :)

ellers

god jul og godt nyttår til dere alle :)

sett endel av dere rundtom på statoil for eks. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden de nye lyktene mine lyser i mange forskjellige retninger, noe som irriterer billister i mørket, bør jeg få tatt en lysstillingskontroll på bilen.

Så da lurte jeg på, hvor på Gjøvik får jeg dette til en grei pris (og til hvilken pris)..?

Roar nevnte NAF, og siden fattern er medlem der, så kan det vel være litt å hente der..?

Evt andre forslag..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden de nye lyktene mine lyser i mange forskjellige retninger, noe som irriterer billister i mørket, bør jeg få tatt en lysstillingskontroll på bilen.

Så da lurte jeg på, hvor på Gjøvik får jeg dette til en grei pris (og til hvilken pris)..?

Roar nevnte NAF, og siden fattern er medlem der, så kan det vel være litt å hente der..?

Evt andre forslag..?

stell deg opp mot en vegg i mørke.. og juster selv! billigste alternativ! og vel så bra skal jeg si deg!

da får du lysa som du vil ha dem selv. og ikke slik som de stiller dem... (rett ned og til høyre... passe motsatt av hva lillemann gjør)..

haha

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stell deg opp mot en vegg i mørke.. og juster selv! billigste alternativ! og vel så bra skal jeg si deg!

da får du lysa som du vil ha dem selv. og ikke slik som de stiller dem... (rett ned og til høyre... passe motsatt av hva lillemann gjør)..

haha

:)

Hm, tenkte på det igrunn..

Det er de hvite hjulene bakpå lyktene..? To stk på hver lykt..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, tenkte på det igrunn..

Det er de hvite hjulene bakpå lyktene..? To stk på hver lykt..?

ja, opp/ned venstre høyre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, opp/ned venstre høyre

Oki.

Kan dem justeres mens dem står på, eller bør dem skrus av mellom hver gang jeg justerer..?

Begynner å bli lei av å få 14 tusenmetere i trynet hver gang jeg møter en trailer.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki.

Kan dem justeres mens dem står på, eller bør dem skrus av mellom hver gang jeg justerer..?

Begynner å bli lei av å få 14 tusenmetere i trynet hver gang jeg møter en trailer.. :P

bare la dem stå på du!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjer deg sjølv ein tjeneste og betal 100kr for å få dei skikkelig justert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nøff nøff!...

skjønner poenget ditt... men du verden så "jalla" det blir da.. med tanke på lysmønster ivegen osv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nøff nøff!...

skjønner poenget ditt... men du verden så "jalla" det blir da.. med tanke på lysmønster ivegen osv

Ja det er det nok, men det er ikkje tøfft og blende folk, så gjer det skikkelig, og gjer det ein gang, eller gjer det jalla og gjer det to. ;)

Eller kjøp xenon så ser du godt og... :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, gidder ikke begynne å styre mer med lykter før dem tar kvelden eller jeg blir stoppa og får problemer.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, gidder ikke begynne å styre mer med lykter før dem tar kvelden eller jeg blir stoppa og får problemer.. :P

Du treng ikkje nye lykter... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du treng ikkje nye lykter... ;)

Hehe, nei, men det koster litt for mye uansett..

Tror heller ikke det er spesielt populært med ulovlig Xenon om jeg skal jobbe i sommer også.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom NAF og fikk dem justert idag.

50 spenn uten medlemskap, så da var det ikke så verst.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.