Anbefalte innlegg

Er det noen fra Mjøsa som har tenkt seg på Vintertreff på Skedsmohallen lørdag 12. november forresten..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er litt problematisk med slike bensinkort er at det for sånne som meg (studenter) er det omtrent umulig å få innvilget søknad selv om man ikke har betalingsanmerkninger eller noe, fordi de ofte krever over f.eks. 100k i årsinntekt i snitt de siste tre år. Dette er noe de fleste heltidsstudenter ligger laaangt under, og derfor ikke får innvilget søknaden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen Anders!

Du bor vel rett borti gata fra mæ oxo, står en Golf cab atmed din!? Æ bor atmed fotball/ishokey-banen.

Du får si ifra om du vil finne på noe en kveld?!

Daniel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen Anders!

Du bor vel rett borti gata fra mæ oxo, står en Golf cab atmed din!? Æ bor atmed fotball/ishokey-banen.

Du får si ifra om du vil finne på noe en kveld?!

Daniel

Takk for det! :)

Jepps, en kamerat jeg bor med sin 3'er-cab som står ved siden av min, ja.. :)

Ah, den som ligger i gata på tvers oppover fra meg, ved den barnehagen eller hva det er forno?

Hadde vært morsomt å finne på noe en kveld, jeg er åpen for forslag.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me kan vel ta ein Gjøvik Fotosession?

;) Når eg har fått att bilen min da..

Ellers så må me vel få noken filmkvelda att snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me kan vel ta ein Gjøvik Fotosession?

;) Når eg har fått att bilen min da..

Ellers så må me vel få noken filmkvelda att snart.

Dette er jeg med på.

Og jeg vet det er flere som vil være med på det. Kan kjøre med sommerhjul uten problemer nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er som sagt med på alt.. :)

Irriterende at snøen ikke la seg når jeg bytta dekk. Dagen etter jeg bytta var alt borte vekk. Enda mer irriterende at jeg vaska dekk/felger og stabla dem vekk.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet for min del er at eh fortsatt ikkje har fått at den jevla bilen.. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en liten rustskade på bakskjermen min, like over listene som går ca midt på dørene (se bilde)..

Bør vel kanskje få gjort noe med dette før vinteren setter inn, men har null peiling på slikt, så lurte på om noen vet om noen som kan fikse dette bra og for en grei penge rundt Gjøvik..?

Evt som har peil selv, som er villig til å gjøre det mot betaling.. :)

Selve skaden er ikke så stor per dags dato (2-3cm lang og 1cm bred), men den blir vel ikke akkurat mindre med tiden..

rust.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidder ikke lage en egen tråd, men bare lurte på om noen visste om noen av disse var medlem av klubben;

- Mørk/vinrød Golf 4 GTI med front- og bakleppe

- VW Bora, litt usikker på farge, muligens noe blålig

Møtte begge ute i Gjøvik sentrum på lørdagskvelden, Boraen hadde klubb-klistremerker på rutene vertfall..

Og møtte en Viking-bil ved Statoil på Gjøvik idag med en Audi Coupe bakpå med en skade på venstre bakdel..

Noen lokale som har lekt litt for ivrig med quattro ellerno..? :)

Knall rød Audi med MOMO-logo i gult på sidene utover dørene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidder ikke lage en egen tråd, men bare lurte på om noen visste om noen av disse var medlem av klubben;

- Mørk/vinrød Golf 4 GTI med front- og bakleppe

- VW Bora, litt usikker på farge, muligens noe blålig

Møtte begge ute i Gjøvik sentrum på lørdagskvelden, Boraen hadde klubb-klistremerker på rutene vertfall..

Og møtte en Viking-bil ved Statoil på Gjøvik idag med en Audi Coupe bakpå med en skade på venstre bakdel..

Noen lokale som har lekt litt for ivrig med quattro ellerno..? :)

Knall rød Audi med MOMO-logo i gult på sidene utover dørene..

Pm sendt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Boraen er muligens meg, Christian heter jeg. Kommer opprinnelig fra Lena, men bor nå på Lillehammer :) Og du har helt rett i at fargen ikke er helt enkel å sette fingern på, blågrå er vel det tetteste :): rolleyes

Fin bil du har!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, da var det mysteriet løst..

Om du kjører stålfelger med kapsler på nå, og stod parkert på parkeringsplassen ved rundkiosken en ellerannen gang i løpet av natta (tror du stod rett bak bilen min og spiste).. :)

Takk for det.. :)

Får håpe den holder gjennom vinteren, så får man se hvordan den blir seendes ut da.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok det da!

Er litt skrallt med stål men, blir alu litt lenger utpå vintern håper jeg, må ha nye dekk uansett. Godt med kebab vettu! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det ingen plasser på Gjøvik hvor man kan ta ren understellsvask..?

Både på Statoil og Hydro Texaco måtte man ha full vask, noe som koster 150 spenn hos Statoil vertfall..

Funker jo med høytrykksspyler, men liker bedre maskiner som spruter.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk satt på angel eyes tidligere idag, syns det ble bra.. :)

IMG_1661.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jepp.

Uttafor hovedinngangen til det nye Energihuset.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jepp.

Uttafor hovedinngangen til det nye Energihuset.. :)

Så kjent ut ja.

Noen videre planer med bilen a?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kjent ut ja.

Noen videre planer med bilen a?

Hehe.. :)

Tja, har emblemfri grill og panserforlenger (2stk faktisk) liggende her, så etter en tur til en lakkerer så er planen å få dem på..

Ellers har jeg diverse tanker om hva som kan gjøres til sommern igjen, men prøver å spre kostnadene litt, samt se hvorvidt den overlever uten å bli most i vinter.. :) Ikke så lett å være student i tillegg til å ha bil som hobby, har jeg funnet ut, selv om det går mye på prioriteringer.. :)

Takk for det, Jon Arild.. :)

Lyktene er forøvrig svarte, no som gir en pen kontrast mot fargen på bilen;

IMG_1674.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør sette på klare spredere og blinkere, da blir det enda bedre.

Møtte deg forrsesten på kallerud på fredag trur jeg det var, ser bra ut den golfen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg møtte deg utafor CC i dag.

Audien som var bak deg er sånn en A4 skal se ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Hans Øyvind;

Kjørte du mot Høgskolen og jeg stod innover ved Energihuset ellerno..?

Driver og ser på det faktisk, men venter litt med det. Men det er vertfall planen å få det på med tiden.. :)

@Even;

Kjørte du Passat på vei ut fra CC, og jeg stod i kø for å komme inn på parkeringsplassen..? Med en sølvfarga A4/S4 (forøvrig den XV-regga greia det var en tråd om) bak meg..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.