#1 Skrevet November 3, 2005 1) Passer et ratt fra -96/97 A8 i en -92/93 V8, begge med airbag? Så til det vanskelige spørsmålet: 2) Hvis du du bryter strømmen i A8`n, er det bare å sette på batteripolen igjen og stille inn klokka på nytt eller er det noe som kan skje da? Og dette er viktig: har spurt flere mekanikere på Møller og fått følgende til svar: Ja det er ikkeno` problem. Nei, det går ikke, startsperren vil slå seg i sikkerhetsmodus og du må på Møller for å få fikset det. Tja, skulle ikke tro at det skulle være noe problem, men vi pleier å koble på en lader ved f. eks batteribytte på de bilene....... Så spørsmålet mitt er: Er det noen som VET om det går eller ikke, synsinga kan de på Møller ta seg av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2005 Okey... Om rattet passer vet jeg ikke!! MEN, i min A8 gikk det fint å koble fra batteri, eneste var at koden til stereon måtte tastes inn igjen. Når det gjelder airbag ratt skal/bør batteri kobles fra før du rører koblingen til baggen. Når du kobler på igjen bør du sette på tenning før du kobler batteriet, dette fordi noen har fått baggen i tryne når de setter på tennigen etter alt er på plass igjen. Da er det bedre å stå under panseret eller i bagasjen hvis det smeller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2005 Takker Øystein, det var akkurat det jeg ville vite. Da er det bare rattet igjen da:) For det skulle vel ikke være forskjell på din og denne som er en 4,2l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2005 Tror nok ikke det er forskjell mellom modellene på dette nei..! Er det en delebil du har fått tilgang på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2005 Nei, det var et eller annet med et fint ratt enten i A8`n eller V8`n til bror min også ville han bytte fordi han skal selge den ene.Helt ærlig, jeg var så trøtt da jeg prata med han i går at jeg fikk bare med meg problemstillingen Men det er 2 norske biler ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...