#1 Skrevet November 3, 2005 Vet det står i en annen tråd også men laga en her i tilfelle ikke alle får det med seg. Altså no førstkommende søndag e det pizzamøte. Som vanlig treffes vi på Peppes pizza i Ålesund sentrum kl 1900. Kom å spis pizza å prat litt skjit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2005 E e klar... Om det bilr pizza får e sjå på dagsforma... Høyre rykte om at e ska på byen på laurdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2005 I am ready....Får satse på fyllesjuka he gått over til den tid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2005 Må lære dokke å drikke gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2005 Må lære dokke å drikke gutta Har lært det,men har ikke lært å slutte å drikke før i 8-9 tia om morningen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2005 Må lære dokke å drikke gutta He ikkje fått skikkelig opplæring e...så e driv med fjortis-fylla i en alder av 21... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2005 Vet det står i en annen tråd også men laga en her i tilfelle ikke alle får det med seg. Altså no førstkommende søndag e det pizzamøte. Som vanlig treffes vi på Peppes pizza i Ålesund sentrum kl 1900. Kom å spis pizza å prat litt skjit Supert at du minner oss på det Har en stygg tendens til å glemme disse pizza møta.he.he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2005 I`ll be there 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 6, 2005 stiller vell opp=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 6, 2005 Skulle gjeeeeerne komt å spist dinna jungel pizzaen men sitte nok langt faen ut i nordsjøen å drømme om pizza 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 6, 2005 hmmm.... Jeg er hjemme denne helga, kansje jeg skulle møte opp.... Hadde vært kjekt det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 6, 2005 hmmm.... Jeg er hjemme denne helga, kansje jeg skulle møte opp.... Hadde vært kjekt det..... Kanskje Klart du skal møte opp. Du ¨må jo prøve størrelse til genser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 6, 2005 Kanskje Klart du skal møte opp. Du ¨må jo prøve størrelse til genser Jau, kjem.....Ikke skyt meg for jeg kommer med stålfelger og piggdekk:) Genser..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 6, 2005 Jau, kjem.....Ikke skyt meg for jeg kommer med stålfelger og piggdekk:) Genser..... Piggdekk ??? Hehe kjører med sommerhjul på Sleden enda e No need for piggdekk with quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 6, 2005 Piggdekk ??? Hehe kjører med sommerhjul på Sleden enda e No need for piggdekk with quattro La om tidligere i dag, skal over fjell og drit framover..... Tro meg min neste bil blir Quattro:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 6, 2005 Faen så mett jeg blei av den jungelpizzan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 6, 2005 Knut har funne ut han trenge XtraStor i størrelse.....heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 7, 2005 Knut har funne ut han trenge XtraStor i størrelse.....heheh Ja han spiste jo så mye pizza med fugleinfluensa-befengt kylling igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 8, 2005 Ja etelleranna muffins va det med dinna jungel-pizzaen, for no he e vør dårli i to daga.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 8, 2005 Ja etelleranna muffins va det med dinna jungel-pizzaen, for no he e vør dårli i to daga.... Va det e sa til Knut.............dinna kylling-pizzaen va sikkert laga med fugle-influensa befengt kylling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 8, 2005 Ja etelleranna muffins va det med dinna jungel-pizzaen, for no he e vør dårli i to daga.... Da er vi tre... Både jeg og frode var litt shabby i magen etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 8, 2005 tror kansje det var den rømmedressingen:) dårli enda jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 8, 2005 e ikkje dokke bygd for sann mat? frisk som en fisk e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 8, 2005 ser de ut so ej e bygd for sånn mat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 8, 2005 tror kansje det var den rømmedressingen:) dårli enda jeg! Hehehe.. Etter all den rømmedressingen du spiste så sier jeg ikke noe på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...