Anbefalte innlegg

Fikk et problem i dag. Skulle stoppe bilen som vanlig, og motoren stopper, men vifte, vindusviskere, lys i diverse brytere og sånt forblir på. Virker rett og slett som om tenningen nærmest er "halvveis" på. Det lukter defekt bakstykke på tenningslåsen av dette, er det noen som har innsigelser før jeg prøver å få tak i deler? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nøkkelen føles ikke 'svampete' rundt start-punktet? Tappen som vrir tenningsbryteren har jo en tendens til å knekke, som vi har opplevd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen insigelser Eyvind! Bare å kjøpe nytt dette, koster 3-400 på møller. Har byttet 3 eller 4 ganger på diverse gamle audier (bl.a. coupe gt'n min) etter akkurat det samme. Det kjipe er at batteriet sannsynligvis blir flatt etter ei lita stund. (noe som innebar at jeg måtte låne pappas bil og fikk føling med ei rot i grøfta på den turen...). MAO: Skaff delen omgående, den kan bringe ulykke...bokstavelig talt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Problemet har jeg faktisk funnet, og tenningslåsen var helt fin. Greia var at forrige eier ikke hadde satt på lokket på sikringsboksen ordentlig, det ene festet til lokket var brukket sånn at det satt litt skrått, og derfor kom det vann inn der, rant ned langs noen ledninger og gjorde at det ble fuktig nede på reléplaten, noe som naturlig nok fører til mange rare feil. Da var det bare å finne en måte å fikse det ene festet på, det er selvfølgelig på selve boksen og ikke på lokket det er brukket, så da spørs det ikke om tape blir løsningen i første omgang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.