Temperaturen kødder! Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Har en Golf 3GL... temperaturen bruker syykt lang tid på å komme seg opp på 90 grader, og så faller den ned til ca. 70, og så stiger den til over 90 og slik holder den på. Kan ve være termostat(pakningen) som er ødelagt? Bruker syyykt med bensin også nå...! Ikke bra! HJELP!! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg har også en golf 3. har skiftet termostat for ca 2 mnd siden. Jeg brukte en Biltema termostat.

 

Og min bil og bruker sykt lang tid på å komme på 90 grader. Når jeg kjører så kommer den ikke på 90 grader en gang. den stopper på 85-88 grader.

 

Men på tomgang stiger tempen til 100 grader ca og da slår vifta inn og tempen synker til 95. Men med en gang jeg kjører igjen så går tempen ned til 88 grader igjen. Aner ikke hva dette er jeg ... :(

 

Håper noen her kan hjelpe oss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det samme på min a4 99 mod. De skiftet en temp føler og problemet

borte.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det samme på min a4 99 mod. De skiftet en temp føler og problemet

borte.... :)

 

Har en helt ny temp føler og radiator temp føler også ... :-\

Finnes det flere temp følere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har regningen her. Kalles temperaturgiver 059919501. også har de skiftet en pakning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en kollega av meg som hadde et lignenede problem, han også fikk byttet tempføler som sitter bak på blokka, og alle problemer var....BORTE....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aah. den som sitter i blokka ja.

 

Den har jeg ikke bytta nei. Jeg har kun bytta den som står i den plastikk vannstussen som går ut i fronten av toppen.

 

Noen som vet hvor denne sensoren ligger på min motor?

 

Har en Golf 3 92 modell 8V 2E motor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.