#1 Skrevet November 3, 2005 Hei. Lurte på om det er noe flere som har vært/er i samme båt som meg. Bygger om en Golf II 91mod 1,8 Monopoint til G60. Skulle begynne og bytte om ledningsnettet i kveld, også var det noen "stikkere" som har flere ledninger på det nye nettet i forhold til det gamle. Erfaringer der...? Takler sikringsboksen det? Også var det en stikker fremst på boksen som det satt et relè på. Det relèet passet ikke på den nye stikkeren... Det må jeg prøve å skaffe i morgen. Er det til bensinpumpe e.l.? Alle svar og informasjon om erfaringer, triks, ting som dukker opp underveis, mottas med STOR takk Mvh Eirik Andrè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2005 Jeg gjorde dette for noen år sida og byttet hele sikringsboksen like dumt. Hvilken modell er bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2005 Jeg gjorde dette for noen år sida og byttet hele sikringsboksen like dumt. Hvilken modell er bilen? Det er en 91 mod... 1,8 Monop. Med Digitalt speedometer, alt elektrisk... Fikk man digitalt på Corrado også? Eller hvor er den koblet på? Gear kassa? Mvh Eirik Andrè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2005 Min var registrert sent i 91, men hadde mekanisk speedometer. Det var det også på den nye motoren. Men jeg fikk jo med både nytt instrument og vaier, så alt passa sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...