#1 Skrevet November 3, 2005 Holder på å koble opp el nettet i roccoen, er vel et år siden sist jeg koblet et slikt nett så husker ikke helt hvor ting skal. Anyway, koblet opp ting slik jeg trodde, men div ting som ikke er på stell, ingen varmeapparat, lys bak, visker, og tåkelyset bak lyser uansett... Holder en finger på at det er en jord som ikke er god, men lurer litt på disse plusskablene på sikringsboksen, om de er rett plassert? 1. Går rett til batteri, står 3 nede i sokkelen. Plassering X. 2. Går til et rele som står 90 på, står 4 på sokkel. 3. Er bare en loop mellom to sokler, står 30 på begge. 4. Er to tynnere ledninger, ene går videre inn i bilen, den andre går ut til enten vifte eller hjernen. Står Z1 på den. 5. Er en jord som er gjemt for seg selv innimellom alt, tykk en som står Z2 på. Spørsmålet er da om disse kablene er riktig plassert??? Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2005 Er vel noen her som har en ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2005 deilig spaghetti du har der ja ... hvilket ledningsnett er dette? jeg har muligens et diagram som kan hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2005 Jeg har jo Autohidden på maskina,men ikke installert enda..Er ikke det ledningskjemaer der?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2005 fant vel mer eller mindre ut av ting, g60 el nett og 16v nett har samme farger på ledninger, men de har ikke samme funksjon(!) Så må måle meg frem til det meste, trykke på knapper og sjekke hvor det er strøm... Jeg hadde bare loddet over farge for farge, men var ikke så enkelt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...