#1 Skrevet November 3, 2005 Noen som vet om Lambo Gallardo har 5x112 boltsirkel som Audi? Tror Murcelagoen (eller hvordan det staves) har 5x121, men Gallardoen er jo mer Audi og siden jeg fant denne, så lurer jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=22985&page=2&highlight=gallardo Er kanskje replikafelger? Tøffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2005 Fine felger... Edit, bildet er ikke lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2005 Fine felger... Edit, bildet er ikke lett. Klubb bil? Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2005 Klubb bil? Nice! Så litt Photoshop ut det bildet der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2005 Mener du det? Synes det ser ut som bare dårlig kamera jeg? Blir kanskje litt mye offtopic dette, spørsmålet var vel egentlig boltsirkel på Gallardo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2005 Mener du det? Synes det ser ut som bare dårlig kamera jeg? Blir kanskje litt mye offtopic dette, spørsmålet var vel egentlig boltsirkel på Gallardo? Mulig dette er replica-felger som det står lenger oppe i tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2005 Det er "PS-felger" på gamlebilen til Svein-Erik... Så tilbake til topic! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 4, 2005 Gallardo har 5x112 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 4, 2005 http://cgi.ebay.de/Lamborghini-Gallardo-Winterraederkit-19-Zoll_W0QQitemZ8011999719QQcategoryZ65270QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 4, 2005 http://cgi.ebay.de/Lamborghini-Gallardo-Winterraederkit-19-Zoll_W0QQitemZ8011999719QQcategoryZ65270QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem MÅ jo innrømme at jeg ikke synes Gallardo hjula er så pene at de er verdt over 5000 Euro da.... Helt OK felger hverken mer eller mindre. For mannen i gata ser det jo tross alt ut som store S3 felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 4, 2005 For mannen i gata ser dei fleste VAG ut som hvilken som helst VAG hverken meir elle mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 4, 2005 Fine felger... Edit, bildet er ikke lett. Synes det så sinnsykt tøft ut jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 4, 2005 S3 felger "with an attitude" syns de var drittøffe på A3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 4, 2005 Litt respekt å bruke OEM Lambo deler da! Motor neste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 4, 2005 S3 felger "with an attitude" syns de var drittøffe på A3. Har aldri sett de på A3 jeg.... Men på S3 passa de bra. De var til salgs i England ifjor en gang og da var det noen som ville se hvordan de så ut på S3 og en fyr brukte bilen min. Hadde vært kult å hatt de, liker de godt og da får man noen som veldig få andre har. Orginalbildet. Men back 2 topic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 4, 2005 Har aldri sett de på A3 jeg.... Men på S3 passa de bra. de er vel ikke helt ulike utseendemessig.. bortsett fra litt plast. Det der kunne jo like gjerne vært en oppjazza a3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 4, 2005 de er vel ikke helt ulike utseendemessig.. bortsett fra litt plast.Det der kunne jo like gjerne vært en oppjazza a3. Hva er ulikt med plasten da? Fangerene, hekkspoiler, sidelist og grillen.. Men jeg har bytta fanger foran. Aluspeila kan man jo kjøpe(noe som jeg gjorde pga min ikke var levert med det) Bredere skjermer foran og bak går det vel også ann å montere etterpå, litt jobb er det jo vel. Fargen er vel ganske vanlig på A3 å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 5, 2005 MÅ jo innrømme at jeg ikke synes Gallardo hjula er så pene at de er verdt over 5000 Euro da.... Helt OK felger hverken mer eller mindre. For mannen i gata ser det jo tross alt ut som store S3 felger. Og ka e gale med store S3 felger??? Er jo tross alt noen som liker disse felgene bedre enn det meste annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 5, 2005 Og ka e gale med store S3 felger??? Er jo tross alt noen som liker disse felgene bedre enn det meste annet. Trur du misforsto... synes S3 felgene er kjempefine jeg, men jeg hadde ikke betalt over 5000 Euro for de (prisen for Gallardo hjula), for det var det som var utgangspunktet mitt for kommentaren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 5, 2005 Hva er ulikt med plasten da? Fangerene, hekkspoiler, sidelist og grillen.. Men jeg har bytta fanger foran. Aluspeila kan man jo kjøpe(noe som jeg gjorde pga min ikke var levert med det) Bredere skjermer foran og bak går det vel også ann å montere etterpå, litt jobb er det jo vel. Fargen er vel ganske vanlig på A3 å. Så hva var vitsen med den kommentaren da?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 6, 2005 Så hva var vitsen med den kommentaren da?.. At om man ser litt etter så kanskje det der er ikke er en oppjazza a3... Særlig når man prater om... S3 felger "with an attitude" syns de var drittøffe på A3... Når du aldri har sett de på en a3.... Greit at S3 ikke var vanlig her på forumet for en stund siden men er da kommet noen nå. Men ironi er en fin ting, om du ikke ser forskjell på s3 og a3 så er det da noen som gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 6, 2005 At om man ser litt etter så kanskje det der er ikke er en oppjazza a3... Særlig når man prater om... S3 felger "with an attitude" syns de var drittøffe på A3... Når du aldri har sett de på en a3.... Greit at S3 ikke var vanlig her på forumet for en stund siden men er da kommet noen nå. Men ironi er en fin ting, om du ikke ser forskjell på s3 og a3 så er det da noen som gjør det. For de ser nok heelt annerledes ut på en senket rød A3.. OMG Og ja, jeg ser forskjell på S3 og A3. Men det var felgene som var tema her og jeg skrev desverre A3 uten å tenke med videre om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 8, 2005 Her er forøvrig et par til salgs i sverige http://www.blocket.se/view/6475665.htm?caller=ogl_s&l=0&c=1&city=0 Ser jo bra ut på A4 også dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 8, 2005 "Evolusjonen" av disse felgene sitter på Murcielago Roadster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...