#26 Skrevet November 9, 2005 Her er forøvrig et par til salgs i sverige http://www.blocket.se/view/6475665.htm?caller=ogl_s&l=0&c=1&city=0Ser jo bra ut på A4 også dette.. Synes faktisk felgene er tøffere på S3 og A4 enn på Gallardoen jeg! Go for it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 9, 2005 Svein-Erik: Synes det originalbildet var veldig mye bedre enn det andre photo-shoppede... BBS`ene er gromme og kler bilen meget godt.. Ikke sett på de Lambo-greiene da....ser jo ut som noe sånn månefartøy eller transformers-stuk jo....(Bare min mening... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 9, 2005 Har aldri sett de på A3 jeg.... Men på S3 passa de bra. De var til salgs i England ifjor en gang og da var det noen som ville se hvordan de så ut på S3 og en fyr brukte bilen min. Hadde vært kult å hatt de, liker de godt og da får man noen som veldig få andre har. Orginalbildet. Men back 2 topic. Syntes disse var penere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...