Anbefalte innlegg

Hei,ny på forumet og trenger litt hjelp.

Er det noen som har opplevd av abs og esp lampa lyser av og til. Om jeg stopper den og starter den så går det som regel bort..

Det er ikke hver dag dette skjer heller men av og til når golfen føler for det : gråter : Blir gal......kan jo også ta med at jeg har søkt en del om det på forumet men ikke funnet noe vettu svar. Og lmm er byttet...to ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ha kjørt diagnose på bilen og hentet ut feilmeldinger, det kan være en sensor som krangler litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kan virke sånn men da den var på service her for par tre dager siden kom det ikke opp noe..

Heller ikke at den kun lader 0.5 og går som en dass. Men om jeg skrur av tenning og starter den igjen så er den fin som f.. : bh :

Har hatt alle gti bilene (denne kødder mest med meg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

....Heller ikke at den kun lader 0.5 og går som en dass.....Har hatt alle gti bilene.........

Hvilken bil er det snakk om ? Skjønner det er en Golf GTI, men er det firer-golf eller femmer-golf ?

Dersom det er en original 4er GTI så har jo denne en vanlig 1,8T (150hk) og den motoren lader bare 0,5-0,6..

Men den skal vel ikke gå som en dass da... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en 4`r.....jubileum 180 hk med ts chip steg 2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.