Anbefalte innlegg

ska sette inn en 1,8 golf 2motor i jetta einseren min. lurer på om jeg er nødt til å bytte drivakslene min med tanke på lengde.kan jeg bruke drivakslene fra 2ern eller må jeg bruke fra einseren? passer det om hverandre? lengder osv. fester osv? trenger hjelp her as. håper noen skjønner hva problemet er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du bruker girkassa som står i einseren slipper du vel det problemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska sette inn en 1,8 golf 2motor i jetta einseren min. lurer på om jeg er nødt til å bytte drivakslene min med tanke på lengde.kan jeg bruke drivakslene fra 2ern eller må jeg bruke fra einseren? passer det om hverandre? lengder osv. fester osv? trenger hjelp her as. håper noen skjønner hva problemet er?

Hva har du tenkt å benytte?

Komplett G2 motor/gir eller G2 motor samme med Jetta girkassen?

Hvis du har 4trinns girkasse nå og skal sette inn en 5trinns så trenger du giroverføringer og girkassefestet fra en Golf 1 eller Jetta 1 med 5trinns girkasse, da det er en del forskjell på giroverføringene.

Du kan bruke orginale drivakselene sammen med en Golf Jetta 2 girkasse sålenge du så lenge du ikke bruker GTI eller 16V girkasse da de har større diameter på drivakselflensene enn Jettaen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. skal ha 5trinns fra 2ern golfen. hvor er det lettest åfå tak i alle overføringer da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.