#1 Skrevet November 4, 2005 Noen som har liggende motorstyring til 2000mod Golf Gti? Trenger!Trenger! Trenger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2005 Haster! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2005 Bømp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2005 Ingen som har eller vet vor jeg kan få tak i denne? Passer audi 1,8t sin? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2005 Det spørs jo helt an på hvilken motorkode du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2005 Det spørs jo helt an på hvilken motorkode du har Bosh nr på motorstyringen: 0261206517 Audi nr på motorstyringen: 06A906018CH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2005 Fortsatt ingen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2005 Jeg sjekket litt nå og motorstyring fra Golf 98 - 01 golf /variant/ 4-motion, 02-02 golf /variant/ 4-motion, 03-03 golf /variant/ 4-motion og Bora 02-02, og 03-03 passer. Ingen Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2005 Har du tilfeldigvis delenummer på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2005 Har du tilfeldigvis delenummer på disse? Det er det du ga meg 06A906018CH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 7, 2005 hehe, ok. Du har ingen god id hvor jeg kan få ta i denne, gjerne brukt? Møller hadde ikke denne på lager og måtte bestilles, og kostet skjorta også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 7, 2005 hehe, ok. Du har ingen god id hvor jeg kan få ta i denne, gjerne brukt? Møller hadde ikke denne på lager og måtte bestilles, og kostet skjorta også...Eneste jeg kan tenke meg har en slik en i farta er Norsk Bildelsenter http://www.norskbildelsenter.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2005 Der var det seff stengt, får prøve igjen i morgen. Men takk for all hjelp så langt.. Ellers, er det noen som vet noe så gjerne gi lyd fra dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 8, 2005 NBS hadde heller ikke denne delen Noen flere nyttige forslag folkens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 8, 2005 TS eller Flissundet kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 8, 2005 Har du noe tlf eller web adresser? Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 8, 2005 Fant det selv, takk... Bare et lite søk på http://WWW.GULESIDER.NO Både Flissundet og TS skulle undersøke litt rundt om hva di fant Nå ber jeg til gud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 8, 2005 Ingen av dem hadde, måtte bestilles og tok over en ike.. Kostet forsovidt 9000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 9, 2005 Da har jeg fått tak i ny Motorstyring, Fant den brukt i sverige til den nette sum av 2505,- inklusiv frakt Nå er jeg lykkelig Takker for all hjelp til di som har hjelpt meg med dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 9, 2005 Da har jeg fått tak i ny Motorstyring, Fant den brukt i sverige til den nette sum av 2505,- inklusiv frakt Nå er jeg lykkelig Takker for all hjelp til di som har hjelpt meg med dette Kvifor treng du dette? Har du øydlagt din du og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 9, 2005 Da har jeg fått tak i ny Motorstyring, Fant den brukt i sverige til den nette sum av 2505,- inklusiv frakt Nå er jeg lykkelig Takker for all hjelp til di som har hjelpt meg med dette Hei. Hvor i Sv. fant du denne tro? Er selv ute etter styring til auto.kassa mi. Mvh Cato. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 10, 2005 Ja den ble ødelagt i forsøket Jeg fant den i sverige, Malmø for og være eksakt.. http://www.bildelsbasen.se/default.asp Enorm hiddenbase over brukt deler, tror nesten di har alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 10, 2005 Takk så mye. De kunne dog ikke hjelpe meg. Mvh Cato. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 10, 2005 prøv bruktbildeler.com. Ellers så vet jeg di har en stoor bilskrot i lyksele, men kommer ikke på adressen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...