#1 Skrevet November 4, 2005 tentke jeg bare skulle gi dere i lokalaget at, jeg har nå ordnet gode priser på olje og dekk/felger hos Ivar Andrå på Ilseng, oljen er av merket Agip. har også ordna oss kontakter på gjøvik siden med forstilingskontroll for 800kr. på Ihle Bilværksted, ta der kontakt med Geir Nøkleby og hils fra meg, dette værkstedet liger på kapp/lena på begge stedene så må dere si at dere er fra klubben og legge frem bevis da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2005 Ah, flott tiltak.. Et lite bispørsmål, hvor lang tid går det fra innmeldelse til man får bevis..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2005 Ah, flott tiltak.. Et lite bispørsmål, hvor lang tid går det fra innmeldelse til man får bevis..? Det tar ca 1 til 2 uker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2005 Det tar ca 1 til 2 uker. Oki, takk for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2005 tentke jeg bare skulle gi dere i lokalaget at, jeg har nå ordnet gode priser på olje og dekk/felger hos Ivar Andrå på Ilseng, oljen er av merket Agip. har også ordna oss kontakter på gjøvik siden med forstilingskontroll for 800kr. på Ihle Bilværksted, ta der kontakt med Geir Nøkleby og hils fra meg, dette værkstedet liger på kapp/lena på begge stedene så må dere si at dere er fra klubben og legge frem bevis da. dette er da for 4,hjuls kontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2005 dette er da for 4,hjuls kontroll? selfølgelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2005 selfølgelig. betalte 1200 på as auto på lillehammer på toergolfen som jeg hadde for en stund siden..... brukte laser greier...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2005 betalte 1200 på as auto på lillehammer på toergolfen som jeg hadde for en stund siden..... brukte laser greier...... brukes laser her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2005 Hei Tor Olav, har du noe navn på firma til han Andrå på Ilseng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2005 Navnet er Andrå Autoproduct & Trading link i gule sider http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?itemId=LISTP&custId=&lineId=Z0GTKNXH&bcId=15836&url=/companyDetails.do&fkode=Z0GTKNXH&bkode=15836&spraak=1&mode=&firma=andr%E5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...