#1 Skrevet November 4, 2005 har nylig kjøpt en 94mod s4 2.2t men bilen er noe treg startet etter og ha stått en liten stund 15min til 5 timer.. trenger 3 forsøk på å starte? men om bilen har stått lenger en ca 5 timer starter den greit. noen her som har en ide om hva dette kan vere? møller har sett på bilen og skiftet impulsgiver noe som ikke ga noe resultat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2005 Kjenner en som hadde samme problem. Han byttet pluggene så startet den uten problemer. Kan også være bensinpumpen som bynner å bli dårlig. (så vidt jeg har hørt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2005 -pluggene var nye for 1år siden! var skiftet hos møller. dette er vel platina longlife plugger? bør holde mer en 1år. -bensinpumpen har eg tenkt på selv men da burde vel problemet vert der hele tiden og ikke vere tempratur påvirket. når bilen starter går den helt fint ingen lugging på høyt turtall. -fikk et tips om kamvinkel sensor eller hallgiver. men er en av desse defekt burde vel ikke bilen starte i det heletatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2005 Tror det går mer på at du har en defekt vanntemperatursensor jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2005 feil på CPS, kamposisjonsensor, kan gi slike symptomer, men gir oftest problem med å starte varm motor.. Har du sjekket feilkoder når den ikke starter? http://www.sjmautotechnik.com viser hvordan du blinker dem ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...