#1 Skrevet November 4, 2005 Hva kan vere galt når bakruteviskeren går hakkvis. Det er hovedsakelig på "tilbaketuren". Rele`?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2005 Jeg kan desverre ikke hjelpe da jeg aldri har brydd meg med å finne utav det, men jeg har hatt to Passater og begge har fortsatt pr idag akkurat samme problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2005 Er nok dritt i akselen til spylerdysa....begynner å bli mye rust og irr så motoren sliter med å dra den rundt. Demonter og smør den opp så funker den tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2005 Kjøp en ny motor og bytt det ut!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2005 Får nok prøve og smøre den opp litt først, dersom det ikke skulle virke må jeg nok investere i en ny. Har noen peiling på pris ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 6, 2005 Mener den koster ca 1300.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 6, 2005 Takker for svar, står nok i en ny dersom det ikke er mer dei koster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...