Bergen: Skjer det noe i helgen?

Anbefalte innlegg

Er på tur til Bergen denne helgen og lurte på om det skjedde noe i forbindelse med klubben en av dagene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann Petter.

 

Vi har ikke noe offesielt på papiret i helgen, men vi kunne godt ha møtt deg til en prat og mulig litt vasking av bilene for det trenger min nå az!.

Kommer du ikveld eller morgen?? Kunne jo møtt deg i morgen kveld??

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har allerede kommet. Min bil trenger også en vask. Har ikke vasket den siden jeg la om til vintersko og det er nå ca 2 uker siden. Har forresten fått tonet rutene også nå. Fikk bilen tilbake i dag. Ble veldig bra.. 35% på siderutene + bakruta ;) Hvor er det evetuelt mulig å vaske bil her? Bor på Danmarksplass med en kamerat. Er vel en statoil-stasjon like nedi krysse her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er statoil`n i vika. Det er der vi gutta vasker bilene våre. Bra annlegg med stor plass og gratis støvsuger og poleringsplass.

Men hvis du kan vente med vasken til i morgen ettermiddag kan jeg skaffe frem litt mennesker slik at du kan få hilsen på noen av oss iallefall.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo få igang en liten FOTOSESSION på kveldstid hvis du ikke skal ut på byn da??

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok klare å vente med vasking til i morgen ettermiddag. Fotosession hadde vert tøft. Synd jeg bare har 16" på nå, men det får vel gå deg også.. Er her noen gode steder å ta bilder på kveldstid da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse fine plasser og knipse bilder her i by`n. Skal høre litt med ALLE som er int i dette jeg, Også kan vi ringes i morgen.

Mobnr: 92 05 77 20

Og jeg stiller på sommerhjula fortsatt

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei. Hør litt rundt du.

 

Mobnr: 917 09 234

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi iallefall 3.. Men føler meg litt uttenfor når dere har TT.. men går nok bra likevel.. Er ringene som teller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som vi får med Bora Lars også. Så skal jeg ringe til dem andre jeg.

Blir nok bra dette, får bare håpe på opphold da??

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke så lovende ut med værmeldingen, men er lov å håpe. Hadde vert fint med opphold om vi skal ha fotosession. Men er vel ikke så mye regn i vaskehallen uansett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp... satser på litt bedre vær i morra az..

Uansett må vi få til noen bra bilder.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg klarer å poppe bortom en tur, selvfølgelig med sommerdekk og nysotede ruter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være jeg henger meg på dette. Vaske må jeg uansett. Når kl. blir det ca?

 

Og hvordan gjør dere det på Staoil? Vært der et par ganger, men kun for å spyle lett av. Tar dere med svamp/bøtte/sepe etc?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Christian! Regner med at sotingen ble bra

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VI MØTES PÅ STATOILEN I VIKA KLOKKEN 1800 I KVELD.

Så tar vi ting derifra, Da snakkes vi vi...

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det kan bli en del folk. Dette blir bra ;)

 

Kommer nedom kl 18 jeg. Statoil i vika er den på danmarksplass sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller jeg også , audien trenger en vask innvendig/utvendig.

 

Statoil i Vika? Er det den ved audi senteret eller den oppe i solheimsviken?

 

Skal ikke være lett :P

 

ps: Ingen som har erfaring å skifte speil på en audi? Jeg har jo kjøpt S4 speil men har ikke fått fingeren ut å skifte de....om det er noen som kan hjelpe er jeg takknemlig.Er bare speilhusa i første omgang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skiftet speilhus på a3'en min, så dette kan jeg sikkert hjelpe deg med. Ta med en målestokk av plastikk eller noe slikt til å vippe ut speilglasset med. Og så trenger vi vel torx og stjerne skrujern. Mener jeg har torx i bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skiftet speilhus på a3'en min, så dette kan jeg sikkert hjelpe deg med. Ta med en målestokk av plastikk eller noe slikt til å vippe ut speilglasset med. Og så trenger vi vel torx og stjerne skrujern. Mener jeg har torx i bilen.

 

 

Det hadde vært alldeles glimrende. Tar med utstyr jeg så ser vi hva vi kan få til. Snakkes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det er flere som stiller! :ja:

 

Det er Statoilen i solheimsviken det er snakk om ja. Snakkes senere

 

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker trynet innom jeg også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAJA takker til de som stilte i kveld!! Det ble noen fine bilder men er litt skuffet over meg selv gitt. Legger ut noe av hva som kom frem.

 

TThomaz

CIMG4063.JPG

CIMG4072.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.