Anbefalte innlegg

Hei.

Kan noen sjekke med ETKA om simring til veivaksel med delnr: 068 103 085 E

er riktig til Passat GT5 Syncro 2.2 Motorkode JT. Simring kamaksel har delnr som står over, jeg ble forklart av møller at simring veivaksel og kamaksel er lik. Da jeg skulle bytte det nå fant jeg ut at når jeg drar veivaksel rundt så går også simringveivaksel rundt. Dette er feil!! Nå er jeg forbanna, Må ha hjelp!

Ps: Noen som vet hvor man kan få tak i en simring til veivaksel på en lørdags formiddag? Gjerne uorginal! Tror ikke dette går med verdt et forsøk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etka er ikke helt mitt felt, (skruing er mer mitt felt) men det stemmer vertfall at den simmerringen er til kammen til din JT motor..

så viss simmerringen på kammen er lik den på veiven, som jeg mener den er..

Men viss simmerringen følger veiven rundt kan det jo høres ut som om hullet ditt er litt slitt..

Du kunn jo målt med et skyvelær å sett om hullene har samme dim.

Mekonomen kan det jo godt være har..

Mekonomen delenr: 13-325.155

Ellers kan du reise til et firma som lager/selger kun pakninger og forklare problemet ditt, så er det godt mulig de har simmerringer som er bittelitt større i ytter kant.

målene som står i etka er: 47x10mm

Lykke til !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er ikke like på disse motorene!

Du skal ha 054 115 147 B på veiva.

Målene på den er 35x48x10, dersom du skal prøve å finne noe annet.

Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Kan noen sjekke med ETKA om simring til veivaksel med delnr: 068 103 085 E

er riktig til Passat GT5 Syncro 2.2 Motorkode JT. Simring kamaksel har delnr som står over, jeg ble forklart av møller at simring veivaksel og kamaksel er lik. Da jeg skulle bytte det nå fant jeg ut at når jeg drar veivaksel rundt så går også simringveivaksel rundt. Dette er feil!! Nå er jeg forbanna, Må ha hjelp!

Ps: Noen som vet hvor man kan få tak i en simring til veivaksel på en lørdags formiddag? Gjerne uorginal! Tror ikke dette går med verdt et forsøk!

Den du har er til rekke firer, JT er femmer.

Du skal ha 054 115 147 b (35x48x10)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar! Holdt på til klokka var 4 inatt men heldigvis med fler ting da men blandt annet den simringen! Og den stopper alt nå! Men tusen takk! Skal sjekke ut detta nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvor jeg kan få kjøpt no slikt idag???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.