Resultat EU-kontroll golf 1.

Anbefalte innlegg

Fikk igjen enern fra EU kontroll i går, og det var en del rusk.

 

Co var på 7,4! Er dette justerbart med co skrue til under 4,5?

 

Innfestingsfeil på begge fremre bremseslanger? ser greit ut for meg men. noen som har bilde av hvordan det skal se ut?

 

Dette er en golf 83 mod med 1,5 med forgasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk igjen enern fra EU kontroll i går, og det var en del rusk.

 

Co var på 7,4! Er dette justerbart med co skrue til under 4,5?

 

Innfestingsfeil på begge fremre bremseslanger? ser greit ut for meg men. noen som har bilde av hvordan det skal se ut?

 

Dette er en golf 83 mod med 1,5 med forgasser.

Bremseslangene fremme sitter jo festet i "øyer" på fjærbeinet.... utenom i calipperen og i overgangen mellom slang/rør videre inn i motorrommet.

SIkkert manglende gummiforing på festet da det er noe de reagerer på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket mev VW, og slangene mine har de to gummiringene de skal ha. det er ikke noe gummiforing oppgitt i delekatalogen, som skal ligge mellom"gaffelen" i fjørbenet og slangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok som Rudi sier, jeg fikk samme merknaden på min. Bare å klemme den inn så sitter den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremseslangen ligger gjennom øyet på gaffelen, men det er ingen gummiforing i gaffelen som gjør at den sitter fast der, og ikke gnikker mot metallet.

 

På slangen er det to gummiringer. Disse er ikke utformet så de på noe vis egner seg til å feste slangen til gaffelen.

 

Er det noen som har et bilde som viser hvordan det skal vere? eventuelt et delenummer på gummiforingene som passer i øyet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla Per Olav! Har du bilder av åssen det ser ut der da? Fiksa CO?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle justere Co til uka. må bare få tilgang på en sniffer, men det ordner seg nok. Såg bilen din i lillestrøm for noen uker siden. Snart ferdig eller?

Bilde1.JPG

Bilde2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.