#1 Skrevet November 5, 2005 Er skikkelig flau over å si dette, jeg vet at jeg ikke skal gjøre det, men jeg må si det slik som det er. Jeg har slept en vanlig personbil fra Egersund til Stavanger (ca 1 times kjøring) Merket i slutten at bilen min "humpet" når jeg tråkket inn gassen helt til bunns. Når jeg parkerte bilen, så prøvde jeg å starte den igjen, men uten hell. Prøvde så å la bilen stå å kvile over natten, da jeg skulle starte den på ny ville den ikke da heller. Kan det være skjæring av motor ? eller hva kan dette være ? Har en VW Golf 3 forresten MVH Jone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2005 Sjekket om du har gnist på pluggene og bensintilførsel i slangen i motorrommet. Kanskje bensinpumpa di tilfeldigvis tok kvelden! At den har skjært seg tror jeg ikke hvis den ikke var veldig varm over lengre tid eller tom for olje. Uansett ville den nok da ha starta, men fusket som et uvær eller gått innmari dårlig. Kan jo evt kompteste sylindrene dine da men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2005 Sjekket om du har gnist på pluggene og bensintilførsel i slangen i motorrommet. Kanskje bensinpumpa di tilfeldigvis tok kvelden! At den har skjært seg tror jeg ikke hvis den ikke var veldig varm over lengre tid eller tom for olje. Uansett ville den nok da ha starta, men fusket som et uvær eller gått innmari dårlig. Kan jo evt kompteste sylindrene dine da men. Har ikke sjekket så mye der nei, har heller ikke så mye peiling når det gjelder motorrommet, så når det gjelder gnist på pluggene så har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...