#1 Skrevet November 6, 2005 (endret) Hei, Noen som vet om en bra jekk, som kan brukes sammen med sideskjørt? Har lest litt rundt på forumet, og det nermeste jeg har kommet er denne: http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Bilder/?Vare=12120&ASP=789472&Type=Audi&Model=A4&Year=1996&Back=WA_Varegruppe+ASP=789472+Type=Audi+Model=A4+Year=1996+Varegruppe=0138 Noen erfaringer? Andre jekker som er enkle, som du får plass til å ha i bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2005 Linken din fungerer ikke! Selv så har jeg en saksejekk... fungerer bra den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2005 Nå skal linken fungere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2005 Du har PM* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2005 en slik jekk du viser til på linken får du kasta etter deg på huggern eller så finnes de i gamle japser også kalt sakse jekk gjør akuratt sammee nytta som den nbs selger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 6, 2005 Hva er det med den NBS jekken som er så fantastisk at den ikke ødelegger skjørtene egentlig. Skal du bare sette den flate toppen av jekken under kanalen? Synes det så litt skummelt ut jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 6, 2005 Har skjørt på min bil. Bruker en gammel jekk fra mazda.... Setter den helt under bilen der de setter armene på veksted bukkene... Funker fint å ødelegger ikke noe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...