#1 Skrevet November 6, 2005 Jeg lurer på hva den hvite ledninga med sort stripe har for funksjon? Den kommer ut fra motronic kontakten (3b motor) Og hvor skal den kobles for at det skal være rett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2005 Ser ut ifra koblingsskjema at den er til tilkobling av pc, men får ikke det til å stemme... tror det er en 2,5kvadrat ledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2005 Se litt her http://www.s2central.net/wiring02.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2005 Se litt her http://www.s2central.net/wiring02.html Har dette koblingsskjemaet her, men finner ikke ut noe av det, eneste hvit/sort ledninga jeg finner er til pc tilkobling (39 på motronicen)... Har ikke kommet så langt at jeg har tatt ut kontakten for å finne ut akkurat hva pin nr. ledninga jeg tenker på er tilkoblet til.. Sånn den er koblet nå, så har jeg en bryter tilkoblet den ledninga, som går videre til batteriet (tror jeg, rød ledning hvertfall) og jeg må skru på bryteren for å få start på motoren, og når jeg skrur av motoren blinker varsellampene i dashboardet 3 ganger, og jeg må som oftest skru bryteren av for at de skal slokne... (av og til slokner de etter 3 blink) Dette har jeg lyst å bli kvitt, så jeg vil finne ut hvor jeg skal koble ledninga for at det skal fungere som normalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2005 Har funnet ut at kontakten er tilkoblet pin18 på motronic kontakten.. Noe som vet hvorfor jeg har problemene som beskrevet i forrige post? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2005 Pin 18 er jo hovedtilførselen til kl.30 på motorstyringa. skulle vel bli litt koko når du bryter den. skal stå konstant strøm på den fra sikring s64 som er 5 ampere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...