#1 Skrevet November 6, 2005 Har sitti og tenkt litt her.. Har noen RH ZW1 Cuprad felger på bilen.. Det er orginalt innpress på 60 eller noe mener jeg å huske.. Men det er adaptere som skrus først til navet på bilen, så skrus felga på dem igjen.. Lurer nå på om det er 5*112 ut på felgene også eller om jeg er så heldig å ha 5*130 f.eks ut på felgene?? Noen som vet dette, eller om jeg må ut å ha av felgen for å måle?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2005 Har sitti og tenkt litt her.. Har noen RH ZW1 Cuprad felger på bilen.. Det er orginalt innpress på 60 eller noe mener jeg å huske.. Men det er adaptere som skrus først til navet på bilen, så skrus felga på dem igjen.. Lurer nå på om det er 5*112 ut på felgene også eller om jeg er så heldig å ha 5*130 f.eks ut på felgene?? Noen som vet dette, eller om jeg må ut å ha av felgen for å måle??ZW1 har 5x112 ja.........du er nok ikke så heldig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2005 ZW1 har 5x112 ja.........du er nok ikke så heldig Hmmm... Det var jo dumt.. (eller bra for lommeboka.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...