#1 Skrevet November 6, 2005 Den startet å gikk litt rart i går kveld å i dag vil den ikke i det heletatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2005 Halgiver ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2005 Men det er gnist på pluggene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2005 ja, men er gnistene på rett tidspunkt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2005 blå tempsensorn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2005 Det har jeg prøvd. Når jeg gir gasss er det som at han bare holder igjen å ikke vil ta imot lufta fra G laderen for når jeg tar av insugs slangen så kan jeg kjøre å gi det jeg vil med gass men da går den jo som en bøtte med dritt da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2005 Du skriver starter ikke - nå går den ? Litt mer konkret info her kanskje ? Høres ut til at du skal sjekke vakum slangen fra gasspjeld til hjerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...