#1 Skrevet November 7, 2005 Sitter med en helt orginal Coupe GT...Har lyst til å finne på noe med fronten...er det noen som vet om det finnes noe særlig muligheter for den bilen. Setter pris på alle råd og erfaringer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2005 Hold den mest mulig original du, kanskje en grillist og hvite blinklys (hvis du får tak i). Hvite blinkers gjør utrolig mye på disse bilene, men er vanskelige å få tak i... OT: men har denne bilen truffet et rådyr i juli i år ca? Kjøpt den av en kar fra tonstad? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2005 Hei Hvite blinkers har jeg vurdert og lett etter...har slått meg til ro med de orginale for øyeblikket. Bilen har jeg hatt i litt over et år og den har definitivt ikke truffet no dyr i det siste i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2005 prøv her http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=52_33_173 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2005 Hold den mest mulig original du, kanskje en grillist og hvite blinklys (hvis du får tak i). Hvite blinkers gjør utrolig mye på disse bilene, men er vanskelige å få tak i... OT: men har denne bilen truffet et rådyr i juli i år ca? Kjøpt den av en kar fra tonstad? Hold deg til hvite blinklys! Anders Reinholdt har akuratt "styla" bilen sin ved å ta vekk grillista på 90 sin. Vet jeg får mye kjeft for dette, men jeg kan ikke la være. Jeg ville ha satt på hvite 5-eika hjul, bbs RS eller urquattro felger, og fått på noe 30-40 mm senk på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2005 Hold deg til hvite blinklys! Anders Reinholdt har akuratt "styla" bilen sin ved å ta vekk grillista på 90 sin. Vet jeg får mye kjeft for dette, men jeg kan ikke la være. Jeg ville ha satt på hvite 5-eika hjul, bbs RS eller urquattro felger, og fått på noe 30-40 mm senk på den. Kunne ikke bli mer enig... jeg har også sgi grillist og sgi frontleppe liggende... men det havner ikke på min bil, det er helt sikkert ! Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2005 HEHE.....Det står hvite orginale ronal felger på bilen. Og er 40mm senk. Så det er eventuellt hvite blinkers foran. Noen som har eller vet hvor jeg kan skaffe...gidder ikke betale 1000 kroner eller no.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2005 må nesten regne med å betale 1000 for et par med hvite blinklys nå. er så skjeldne at de blir dyre. om du er interessert, kan jeg muligens skaffe slike til deg om du ønsker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2005 må nesten regne med å betale 1000 for et par med hvite blinklys nå. er så skjeldne at de blir dyre. om du er interessert, kan jeg muligens skaffe slike til deg om du ønsker Skal tenke på saken. Da er disse brukt og 100% i orden regner jeg med... Noen andre ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...