#1 Skrevet November 7, 2005 Hei! Jeg vurderer å kjøpe sett med Radius R3 deep (9X19), brukte. Men på den ene felgen er rimmen sveisa pga sprekk. Hva tror dere jeg må ut med for å få en ny? Kan en proff sveising holde bra eller? Prøvde meg på importøren, men der er visst litt kela der, så de kan ikke skaffe. what to do?. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2005 Det kommer jo litt an på hva slags legering det er i felgen. Noen legeringer har bra sveise egenskaper og holder bra, mens andre ikke er bra å sveise. Vet ikke hva slags legering som er i disse hjulene. Ser sveisen jevn og fin ut? hvor er den. Er den tvers igjennom godset? Bilder? Skal nok gå bra dette, jeg kjørte lenge med en sprekk i en felg en gang. Så på innsiden at det var sprekk, men ikke helt igjennom. Holdt helt til jeg solgte felga ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2005 Det kommer jo litt an på hva slags legering det er i felgen. Noen legeringer har bra sveise egenskaper og holder bra, mens andre ikke er bra å sveise. Vet ikke hva slags legering som er i disse hjulene. Ser sveisen jevn og fin ut? hvor er den. Er den tvers igjennom godset? Bilder? Skal nok gå bra dette, jeg kjørte lenge med en sprekk i en felg en gang. Så på innsiden at det var sprekk, men ikke helt igjennom. Holdt helt til jeg solgte felga ihvertfall. Er usikker, da jeg ikke har sett dette selv.- Vurderer å kjøpe. På hjemmesiden til Radius stor det at de lager "Forged Wheels" Får disse så pass billig at jeg tror bare jeg gir bånn gass, og tar det derfra. Må vel være mulig å få tak i en rim på et eller annet tidspunkt. Er bare at jeg ikke plutselig ødelegger et 265/30/19-dekk..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...