#1 Skrevet November 7, 2005 Syke syke polske folk ass.. Her tester de en Smart så hardt som det bare går å teste en slik bil.. http://media.putfile.com/smart-test 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2005 Trokke akuratt jeg hadde stolt veldig på de ass.... Godt det bare var smart de prøvde med da. hadde blitt helt vilt vis de hadde brukt noe med mer fart i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2005 Hvilken bil test var dette? Er jo helt ufordragelig! Skikkelig lavmål var dette. Kan da ikke være seriøst? Ikke gidder vi å bruke bilbelte heller.. Men de to kara der trenger det ikke, måtte dem begge bokstavelig talt møte veggen en dag. Sjanseløst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2005 Synes den var morro jeg! Spesielt når de dro rett ut i kornåkern der og bilen bare ble borte. Disse gutta gjorde jo bare akkurat det samme som alle bønder med jorde bil gjør! Bortsett fra at denne bilen er litt nyere og ikke helt den typiske bilen man bruker som jorde bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2005 Synes den var morro jeg! Spesielt når de dro rett ut i kornåkern der og bilen bare ble borte. Disse gutta gjorde jo bare akkurat det samme som alle bønder med jorde bil gjør! Bortsett fra at denne bilen er litt nyere og ikke helt den typiske bilen man bruker som jorde bil! HEHEHEHEEHEHHEHEHEHEHEHEHEHE!!!!! En på jobben som har samme bil!!! hehe, snakk om mobbegrunnlag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...