#1 Skrevet November 7, 2005 Oppdates 2006 Vekt reduksjon ?? Mere oppdateringer kommer etter som vi blir ferdige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2005 Ble ikke den røde s2en solgt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2005 Skal dere kjøre uten forskjermer Frode ?? Gleder meg til å se resultatet. Dere skuffer nok ingen tenker jeg. AR Racing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2005 Ble ikke den røde s2en solgt da? Nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2005 Dette blir spennende Er det noen updates på understell og motor? Eller blir det trekkopp-bil neste år også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2005 Se der ja, var på tide at du kasta ut de bukkene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2005 Se der ja, var på tide at du kasta ut de bukkene.. Ække rart denne var tung i nesa Nå Frode, ikke noe updates? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2005 http://www.xo-racing.com/div.filmer/ Litt og se på mens vi venter Frode:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2005 http://www.xo-racing.com/div.filmer/ Litt og se på mens vi venter Frode:) HOHO det der var så sinnsykt tøft! *skru opp lyden enda mere* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 18, 2005 De fysiske lover er opphevet, audi med 5er er ikke lenger understeeeeeeeeeeeeeeeer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 18, 2005 så inni h..... rått!!!!!! KONGE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 21, 2005 hvilken retur ventil er det som er brukt på denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2005 hvilken retur ventil er det som er brukt på denne bilen? I og med at denne bilen har hiddensprut så er det nok åpen dumpventil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 22, 2005 ingen er brukt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 22, 2005 Du pleier å få det til Frode, så lykke til videre og ser frem til å se resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 22, 2005 Så, de kjører uten avlastningsventil?? Ække det fali da? Høres ikke mye ut som åpen dump det der da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 23, 2005 Så, de kjører uten avlastningsventil?? Ække det fali da? Høres ikke mye ut som åpen dump det der da..? Nå skal ikke jeg svare for frode, men med den forrige bilen min var det ikke noe dump. Dette var det Frode som anbefalte, han hadde heller ikke det på den rød s2'n sa han da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 23, 2005 Så, de kjører uten avlastningsventil?? Ække det fali da? Høres ikke mye ut som åpen dump det der da..? Å kjøre uten avlastingsventil går fint det, jeg hadde heller ikke dette må min siste A4, stor Turbonetics turbo og stor wastegate gjorde susen , og jeg kan love at det lagde lyd når man slapp gassen på ved belastning Blir en helt annen lyd en den der psh lyden , blir mye råere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 23, 2005 slide ikke d mye på turboen då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 23, 2005 slide ikke d mye på turboen då? Var dette jeg også trodde, at alt trykket kom i retur over viftebladene på turboen og hadde lett for å ødelegge disse..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 23, 2005 Er jo "berre" å skifte turboen når den ryk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 23, 2005 Tja, pytt hva er vel en 10-20 tusen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 27, 2005 Ang alle slags ventiler m rare navn og det å ødelegge turboer: Nå er det vel ikke så mange her som har sett Frode m rasa turbo enda heller... Og den originale wastegate'n til 5'ern holder sikkert fint:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 27, 2005 men aa kjore uten avlastningsventil stopper vel turboen ved girskifte?blir vel raskere spool up paa neste gir ved avlastningsventil? og paa en bil som er i daglig bruk er det vel en anbefaling med avlastningsventil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 27, 2005 Men nok om turboer og forskjellige ventiler... dette er en tråd om bilen til Frode og Jarle.. Kom med noen oppdateringer, gjerne bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...